viola schreef:Er zit natuurlijk verschik in zoals al verteld is iemand die een probleem heeft, of iemand die denkt alles te weten maar zo graag zijn eigen stem hoort.Ik snap dat de echte 'penny' vragen en reacties tot wat ergernis kunnen leiden, maar ben het toch ook wel redelijk met eva 1969 eens. Op de een of andere manier krijg ik ook weleens het gevoel dat als je niet al jaren menner ben en zeker een aantal officiele wedstrijden gereden heb met succes je hier niet echt welkom ben (OK iets overdreven geformuleert, maar om het even duidelijk te maken). Ik kan alleen niet aanwijzen waar dat dan precies aan ligt.
.
Dat is in het echte leven ook het geval dus op internet helaas niet anders.
Ook vind ik persoonlijk het heel hinderlijk als je een goede discussie hebt, iemand tussendoor met een oneliner komt, zo van zie hoe goed ik ben.
Daart knappen veel mensen op af, en niet alleen bij ar.
Wij zijn allemaal ooit eens begonnen , maar wel met hulp en die hulp kun je niet hier van een beeldscherm halen die zul je persoonlijk moeten zoeken en dat is waar steeds op gehamerd word.
Misschien dat je met specifieke shetlandprobleem vragen dat ook beter bij het bijbehorende forum kunt vragen.(is maar een idee hoor)

)
Misschien is het ook een idee om mensen hier nog een keer extra op te wijzen als ze een topic openen? Ik weet niet in hoeverre het mogelijk is om bovenaan de pagina waar je je topic kan schrijven een regeltje kan zetten (met link); Heb je gecontroleerd of jouw vraag niet in de FAQ wordt geantwoord? Iets in die geest. Ik denk sowieso dat er maar weinig mensen zijn die een sticky lezen.