Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Echwel schreef:Nou dan zou ik mijn vader maar eens een cursus cadeau doen, "hoe moet ik inspannen
en hoe ziet een normale wagen eruit.
"Niets aan je tuig zit op de plek waar het hoort
je wagen is belachelijk en levens gevaarlijk.
Als je door een kuil rijdt word je met stoel en al gelanceerd.
Vraag me af of je zo wel in het verkeer mag.
Geen reflectoren eigenlijk helemaal niets
Vickelientje schreef:Ben het heel erg eens met Echwel.
Als je vader verstand heeft van mennen, dan zou hij ook moeten weten hoe de broek moet!!
Vind het een wonder dat je pony wil lopen, want het ziet er bijzonder krap en ongemakkelijk uit in dat lamoen. Levensgevaarlijk.
Cyntje schreef:Ik heb hetzelfde borsttuig met strengen, zal zo ff een foto laten zien hoe het wel hoort
( had nog wel foto enkelspan)
lovebeaut schreef:ben net terug van de paarden en heb mijn verzorg shet voor het eerst ingespannen en het ging echt super ook net als irene () in het zonnetje gereden verheug me nu al op de zomer
Echwel schreef:lovebeaut schreef:ben net terug van de paarden en heb mijn verzorg shet voor het eerst ingespannen en het ging echt super ook net als irene () in het zonnetje gereden verheug me nu al op de zomer
Het is niet haar eigen pony, dus vraag me af in hoeverre het allemaal waar is
op de ene foto is iemand ook al onherkenbaar gemaakt.dusss
lovebeaut schreef:sorry hoor maar deze kar kan echt niet omvallen daar is het veel te ( hoe zeg je dat umm ... )
Echwel schreef:Ja verzorgshet..
Dat betekend zoiets van ach hij is toch niet van mij.
Zal mij een worst wezen als er iets mee gebeurt.
napie schreef:we kunnen het heust wel betalenlovebeaut schreef:sorry hoor maar deze kar kan echt niet omvallen daar is het veel te ( hoe zeg je dat umm ... )
Iedere kar kan omvallen. Ik heb een marathonwagen waar ik behoorlijk veel voor heb betaald en die hartstikke stabiel is maar ook daar ben ik eens mee omgegaan (door een combinatie van een te krappe bocht, een boomstronk onder mijn wiel en verkeerder gewichtsverdeling)
Gelukkig kan mijn wagen het hebben maar dit.....
Ik snap heus wel dat het waarschijnlijk niet betaalbaar voor jou is om een goede wagen te kopen maar doe het dan niet
(ik spring ook niet uit een vliegtuig met een paraplu omdat ik geen parachute kan betalen)