[AR] Waar hebben jullie jullie menpaard vandaan?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

gitje65

Re: Waar hebben jullie jullie menpaard vandaan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 01:49

Ik weet dat Henk de Brouwer uit Ulicoten regelmatig goed getuigde (jonge ) Haflingers heeft staan voor de verkoop ook regelmatig een mooi 2span Haflingers! Hij beleert ze zelf. Ook beleert hij paarden in opdracht.

Vickelientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-07 00:07

Via marktplaats. De één gekocht als veulen en de ander gekregen van hele lieve mensen in Drenthe (ook via marktplaats) in eerste instantie als gezelschapspony. Later bleek ze het geweldig te vinden om te werken. Die mensen waren zo blij dat ik haar hebben wilde, dat ik haar zo mee mocht nemen. Heb nog altijd contact met ze.

wimmeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-07 09:47

heb die van mij ook via marktplaats. Was advertentie van een fokker. Moet eerlijk zeggen dat ik heel erg veel via marktplaats koop tegenwoordig. Wat mensen allemaal weg doen en soms de prijzen ervoor.

Divine

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-07 10:01

Via het stamboek. We wilden in eerste instantie een maatje voor mijn rijpaard, maar aangezien we tot een jaar of 10 terug altijd gemend hebben, wilden we graag een kleinere pony (niet veel ruimte bij huis namelijk), waar we ook nog mee kunnen mennen. Vroeger goede ervaringen met de Dartmoor, dus via het stamboek een lijst met fokkers opgevraagd. Zodoende terecht gekomen in Zwinderen (Dr.), en daar een super Dartmoor gekocht.
Hij is zowel een supermaatje voor ons rijpaard, en daarnaast een geweldige pony om mee te werken/mennen.

Bella

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-07 23:22

Via de persoon die zo past in de TS haar naam: Bart van den Berg, fjordenhengstenhouderij (met zijtak fokkerij, handel, betuigen, etc)