Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Goudvarken schreef:Gewoon in zn doen en laten, hij toont gewoon weinig intresse, ongemotiveerd, zelfs bij de menlessen, en ja het is gewoon een rare kwiebus dat zowiezo, maar hij zal er allicht veel verstand van hebben.
lanouska schreef:En, wat vond je er van?ja in ermelo
bijna alles is klaar de karren staan in de auto pony's schoon tuig schoon
alleen de kleding moet nog ingepakt/aangedaan worden
BlackDevils schreef:lanouska schreef:En, wat vond je er van?ja in ermelo
bijna alles is klaar de karren staan in de auto pony's schoon tuig schoon
alleen de kleding moet nog ingepakt/aangedaan worden
Albertine_N schreef:
Nee. die man is hartstikke goedwereldkampioen 1990...dus die kan't wel.
Lia_ schreef:Albertine_N schreef:
Nee. die man is hartstikke goedwereldkampioen 1990...dus die kan't wel.
Eh, die titel heeft hij moeten inleveren ivm doping in het voer.....
In het voer was toendertijd cacaoschroot verwerkt waardoor er caffeine in zat en hij zijn titel kwijtraakte....
Geen wereldkampioen dus.
lanouska schreef:als het om de pony van me zusje gaat ja die pony gaat met me moeder klasse 4 starten
lanouska schreef:ene keer slecht andere keer goed maar meestal wel rond de 180
hoezo?
BlackDevils schreef:lanouska schreef:ene keer slecht andere keer goed maar meestal wel rond de 180
hoezo?
Als ik het heb over klasse 4 starten dan ga ik er vanuit dat we het over een samengstelde menwedstrijd hebben. 180 punten in een 160 puntenproef wordt lastig.....
Sjonniej schreef:Ik gok erop dat Lanoeska de gewone dressuurproef bedoeld. Daar is 180 punten een winstpunt.
Clinics blijven moeilijk. Als je aanspanningen in de baan krijgt die geen goede basis hebben, zal je als instructeur toch aan die basis moeten gaan knoeien. Want wanneer de basis niet goed is, zal de rest nooit wat worden. Dit is 9 van de 10 keer het probleem met clinics, de menners die komen hebben basisproblemen en die zullen eerst opgelost moeten worden...
BlackDevils schreef:Ja, dames dat begrijp ik, maar was benieuwd wat ze in de samengestelde menwedstrijden kreeg.
Deze wijken soms een beetje af van wat je bij D/Vwedstrijden krijgt.