[AR] tuig versieren in kerstsfeer!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: tuig versieren in kerstsfeer!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-06 20:15

Neem wat rood band, wit nepbont, een paar belletjes, bruin fleece en schuimrubber, et voila:
Afbeelding

Tietje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-06 20:57

Lia_ schreef:
Neem wat rood band, wit nepbont, een paar belletjes, bruin fleece en schuimrubber, et voila:
Afbeelding

Jeetje wat gaaf zeg jij bent echt mega creatief kikke zeg echt super leuk!

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-06 09:14

Tietje schreef:
Wel jammer zeg had gehoopt dat er wel meer creatieve mensen zouden zijn.

Tietje schreef:
Jammer dat er niet meer reactie zijn had gehoopt dat er wel meer creatieve menners waren maar hellaas maar die wel hebben gereageerd bedankt voor jullie leuke tips!

Tietje schreef:
Jammer zeg dat er niemand met leuke ideeen komt ik zie dat er nog weleens mensen kijken maar niet reageren. Erg jammer

Tietje schreef:
Ach ja er zal eens een keer niet gekat worden we zouden ook eens een keer vriendelijk tegen elkaar kunnen doen!En ja ik hoopte dat er wat meer gereageerd zou worden is dat een erg?
Hij die zonder zonde is, werpe de eerste steen...

Tietje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-06 09:25

Wat een wijze woorden zeg voor zo'n lief "poesje"

manie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-06 14:13

Tietje schreef:
Ach ja er zal eens een keer niet gekat worden we zouden ook eens een keer vriendelijk tegen elkaar kunnen doen!En ja ik hoopte dat er wat meer gereageerd zou worden is dat een erg?

Het is maar wat je 'katten' noemt, misschien is het goed je eigen reakties even objectief te lezen, ze komen niet bepaald vriendelijk over namelijk.
In dit topic blonk je ook al niet uit in vriendelijk reageren: viewtopic.php?f=21&t=643488&p=18373252&hilit=#p18373252
Het stoort jou blijkbaar dat mensen niet reageren, nou mij stoort het dat je dat gewoon op 1 pagina 3! keer roept.....

En nee ik heb geen ideeen, ik hou niet zo van verkleedpartijen met mijn paardjes Lachen

Prrrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-06 18:50

Lia_ schreef:
Afbeelding

Haha!
Ja! En er dan mee rijden! Heb je daar ook foto's van? *LOL*

elinebakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-06 21:08

Ik doe me shet dit jaar voor de slee! Vorig jaar ook gedaan, maar helaas is hij overleden.. Op 7 december..Boos!
Me andere ben ik nu voor de kar aan het beleren maar heb zo'n poedersuiker kar die kraakt:p Dus eerst maar eens voor de slee..
Ik doe ook altijd zo'n gewei op en ik dan een kerstmuts.. En zo veel mogelijk belletjes overal aan vastmaken! Ik had ook rode bandages gekocht.. Blijken ze elastisch te zijn dus nu moet ik of onderlappen hebben of ruilen ofzo..Boos!
Mjaa.. hopelijk heb je er wat aan.. k ben niet al te creatief maar verheug me nu al op alle reacties!!

corinne1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-06 15:24

Tip: bij de Kruidvat verkopen ze kerstverlichting op batterijen, die kan je dus aan je kar vastmaken.
Nu zijn deze lichtjes 2 voor de prijs van één. Gewone led-lichtjes kosten 2,- euro per slinger en met figuurtjes 3,50 per slinger, nu dus per twee slingers.
Succes met het versieren!

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-06 16:11

manie schreef:
Tietje schreef:

Het is maar wat je 'katten' noemt, misschien is het goed je eigen reakties even objectief te lezen, ze komen niet bepaald vriendelijk over namelijk.
In dit topic blonk je ook al niet uit in vriendelijk reageren: viewtopic.php?f=21&t=643488&p=18373252&hilit=#p18373252
Het stoort jou blijkbaar dat mensen niet reageren, nou mij stoort het dat je dat gewoon op 1 pagina 3! keer roept.....

En nee ik heb geen ideeen, ik hou niet zo van verkleedpartijen met mijn paardjes Lachen

Eh, daar heb je wel een punt ja Knipoog Ben het wel met je eens; het komt niet echt aardig over, hoewel er zat mensen zijn zoals mij die het juist leuk vinden om creatieve ideeen te bedenken, hoe meer je er over denkt, hoe meer je ook zelf enthousiast wordt, ik heb nu ook wel plannen om zo met de kerst eens een echte 'kerst-buitenrit' in stijl te rijden Knipoog

Tietje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-06 21:06

Gelukkig maar, het is ook erg leuk om zulke leuke dingen te doen en te bedenken en met z'n alle komen we op meer leuke creatieve iedeeen. Ik doe gewone gekleurde kerslampjes die sluit ik via een omvormer op een autoaccu die ik bij m'n voeten neer zet. Ik kijk er erg naar uit en alle mensen die al leuke iedeen hebben aangedragen dank je en andere die nog iedeeen hebben ik sta er nog steeds voor opnen.

Tietje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-06 09:40

Mag nu zeker weer niet zeggen he? Dat het erg jammer is dat er niemand meer reageerd. Oeps nu heb ik het toch weer gedaan wordt ik nu gelijk weer op m'n vingertjes getikt?

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 13:29

Moderatoropmerking:
Tietje: topics omhoogschoppen is niet toegestaan. Vragen om reacties terwijl je er al zat hebt gehad, ook niet.
Je hebt meer dan 10 positieve en leuke reacties gehad van mensen met ideeen. Ik weet niet hoe groot jouw pony is, en of er je een komplete kerstboom van wilt maken, of dat je voor de komende 10 jaar verkleedideeen wilt verzamelen, maar het lijkt me dat je toch ruimschoot voldoende ideeen hebt gekregen.

Mocht je opnieuw je topic omhoogschoppen en om reacties bedelen, dan kan je opnieuw een reactie van modwege verwachten.

Tietje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-06 19:29

Schijn maar doe ik steeds alles verkeerd hier op Bokt ik wordt er echt niet goed van want ik zie zelf niet wat er nou zo strafbaar is aan wat ik doe

manie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 19:35

Tietje volgens mij het jij een BH nodig, zo'n ding houdt zaken vanzelf omhoog, daar hoef je dan niet steeds voor te posten Clown

Tietje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-06 19:40

Het zal allemaal wel aan mij liggen ik scheid er mee uit vind het hele klote bokt geen reed aan zo met zeikt en kat elkaar steeds maar zelf als mensen totaal gekwaad doen wat een gekut zak allemaal in strant zeg

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 19:40

Strafbaar is het niet, het is vervelend. Heb alleen dit topic gelezen, andere reacties uit topics niet.
Maar je vraagt om leuke ideeen. Die krijg je, een aantal bokkers is hard aan het nadenken geweest en zo lief geweest het hier heen te zetten.

Als je dan vervolgens gaat zeggen dat het zo jammer is dat niemand leuke ideeen heeft. Bedenk eens hoe dat zou voelen voor de bokkers die hier leuke ideeen hebben geplaatst? Behoorlijk kwetsend hé, zeker als het meerdere keren word gezegd. Echwel wijst je hier op en krijgt vervolgens als reactie: er zal ook eens een keer niet gekat worden. Niet zo leuk hé, neem namelijk aan dat ze je bewust wou maken van het feit dat het niet leuk is om te lezen, ze wou je waarschijnlijk niet afkatten.

Overgens, zo is bokt. Went vanzelf. Het is trouwens niet mijn bedoeling om je af te krakken, boos te worden of ruzie uit te lokken. Hoop alleen het duidelijk te kunnen maken waar de bokkers hier over struikelen.

Welkom op bokt, en veel succes en plezier op de show.

Tietje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-06 19:42

Ik heb nooit mensen willen beledigen en ik ben iedere die een leuk iedee heeft aan gedragen ook zeer dankbaar en ik ga daar ook zeker wat mee doe ik ga zeker veel plezier aan die show beleven

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 19:45

Naja, dat is dan duidelijk dat het niet je bedoeling was. Denk alleen dat het wel zo op sommige bokkers over kwam. En daar ben je nu op je gewezen. Van fouten moet je leren zeggen ze immers.

Tietje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-06 19:51

Tja laten we het daar dan maar op houden! ( ik denk dat ik voor dit soort gezeik gewoon te oud ben)

Leoonie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 19:57

manie schreef:
Tietje volgens mij het jij een BH nodig, zo'n ding houdt zaken vanzelf omhoog, daar hoef je dan niet steeds voor te posten Clown

amen Vork

Tietje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-06 20:28

En ja en weer een reactie van een snotneus moeten jullie geen huiswerkmaken of zo? Rot op met je poedersuiker op merken ik zie niet hoe ik daar mee m'n tuig kan versieren in KERSTSFEER

manie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 21:32

Tietje volgens mij heeft Ibbel duidelijk uitgelegd dat het niet is toegestaan je eigen topic steeds 'omhoog te schoppen'
Als je nu een nuttige of leuke opmerking plaats die met je topic te maken heeft is het misschien een ander verhaal, maar je roept alleen maar dat het zo jammer is dat niemand creatief is en er onder de menners geen ideeen zijn.
Volgens mij heb je behoorlijk wat ideeen aangereikt gekregen, maar genoeg is blijkbaar niet genoeg bij jou.

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 21:47

Moderatoropmerking:
En om het maar even af te ronden: Tietje: het is zeker niet de bedoeling te gaan schelden en met schuttingtaal te gaan werken. Ik sluit dit topic daarom.
Als je niet weet waarom je dingen fout doet, raad ik je aan de regels nog eens goed door te lezen. Daar staat dit nl allemaal in.