Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Lia_ schreef:Neem wat rood band, wit nepbont, een paar belletjes, bruin fleece en schuimrubber, et voila:
Tietje schreef:Wel jammer zeg had gehoopt dat er wel meer creatieve mensen zouden zijn.
Tietje schreef:Jammer dat er niet meer reactie zijn had gehoopt dat er wel meer creatieve menners waren maar hellaas maar die wel hebben gereageerd bedankt voor jullie leuke tips!
Tietje schreef:Jammer zeg dat er niemand met leuke ideeen komt ik zie dat er nog weleens mensen kijken maar niet reageren. Erg jammer
Tietje schreef:Hij die zonder zonde is, werpe de eerste steen...Ach ja er zal eens een keer niet gekat worden we zouden ook eens een keer vriendelijk tegen elkaar kunnen doen!En ja ik hoopte dat er wat meer gereageerd zou worden is dat een erg?
Tietje schreef:Ach ja er zal eens een keer niet gekat worden we zouden ook eens een keer vriendelijk tegen elkaar kunnen doen!En ja ik hoopte dat er wat meer gereageerd zou worden is dat een erg?
Lia_ schreef:Neem wat rood band, wit nepbont, een paar belletjes, bruin fleece en schuimrubber, et voila:
manie schreef:Tietje schreef:Ach ja er zal eens een keer niet gekat worden we zouden ook eens een keer vriendelijk tegen elkaar kunnen doen!En ja ik hoopte dat er wat meer gereageerd zou worden is dat een erg?
Het is maar wat je 'katten' noemt, misschien is het goed je eigen reakties even objectief te lezen, ze komen niet bepaald vriendelijk over namelijk.
In dit topic blonk je ook al niet uit in vriendelijk reageren: viewtopic.php?f=21&t=643488&p=18373252&hilit=#p18373252
Het stoort jou blijkbaar dat mensen niet reageren, nou mij stoort het dat je dat gewoon op 1 pagina 3! keer roept.....
En nee ik heb geen ideeen, ik hou niet zo van verkleedpartijen met mijn paardjes
manie schreef:Tietje volgens mij het jij een BH nodig, zo'n ding houdt zaken vanzelf omhoog, daar hoef je dan niet steeds voor te posten