[AR] wie gaat naarrondje instructie Marathon en Vaardigheid 24.11

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

baudyh

Re: wie gaat naarrondje instructie Marathon en Vaardigheid 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 02:09

jeetje dat was balen zeg.Ik dacht al aan je toen ik hoorde dat er een gewond was aan een oog.
Kan me voorstellen dat je dan geen zin meer hebt om te kijken.

Het was inderdaad wel leuk.Best weer wat leerzame dingen opgedaan.

Vickelientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 10:19

Jeej Klijnliesje; wat ontzettend balen en schrikken zeg! Als meneer Otto dezelfde persoon is als Otto Klaver, dan kan ik hem maandag nog een keer extra bedanken voor jullie Knipoog
Beterschap voor je paard!

Baudyh, volgens mij zag ik jou Haha!

Ik vond het erg leuk. Hoewel ik het lang niet altijd met hem eens was, heb ik ook een hoop nieuwe leerzame dingen gehoord. Kreeg meteen zin om te gaan oefenen.

klijnliesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 10:50

Ja Vickelientje dat was hem. Heeft ons ontzettend lief geholpen super hoor.
maar nou wil ik het ook weten waar was je het niet mee eens en wat heb je wel geleerd..
Groetjes Monique

Vickelientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-06 22:49

Otto was helemaal blij met het bericht! Knipoog

Ik hield niet zo van zijn 'trucjes'... bijv hoofden aan elkaar knopen, dat soort dingen. Hele kleine dingetjes maar hoor, maar ik ben er meer van om de oorzaak te zoeken en daaraan te werken... niet van die lapmiddeltjes.
Hoewel ik niet wil ontkennen dat het misschien vast wel eens geholpen heeft bij iemand.

En hij maakte de opmerking dat je af en toe eens moest gaan stappen tussendoor voor de ontspanning en om de druk van de tong te halen, omdat ie anders zo blauw wordt. Ja en dan denk ik; in draf moet je streven naar diezelfde ontspanning als in stap! Je doet gewoon iets niet goed als je pony in draf niet kan ontspannen en dan moet je gaan kijken waar dat door komt. Dan kan het uiteraard wel helpen om af en toe te gaan stappen als hij dan wél kan ontspannen, maar dat neemt niet weg dat je in draf ook naar die ontspanning toe moet werken... En dat laatste miste ik dan weer in z'n verhaal.

Maar ik denk dat je van iedereen wel wat kan leren (ook hoe het niet moet Haha! ) en ik moet zeggen dat er ook heel veel was waar ik zeker wat aan had! Dus vond het een erg geslaagde avond!

BlackDevils

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-06 01:01

Vickelientje schreef:
Ik hield niet zo van zijn 'trucjes'... bijv hoofden aan elkaar knopen, dat soort dingen. Hele kleine dingetjes maar hoor, maar ik ben er meer van om de oorzaak te zoeken en daaraan te werken... niet van die lapmiddeltjes.
Hoewel ik niet wil ontkennen dat het misschien vast wel eens geholpen heeft bij iemand.

Hoe werkte dat met dat trucje, en wat had ie er nog meer?

Albert

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-06 09:36

Natuurlijk is de hoofden bij elkaar binden met een strotouwtje een trucje.
Het gaat als volgt:
Verbind de bitten van een span met elkaar door een strotouwtje zodanig dat er bij de normale afstand geen spanning op staat.
Daarmee leer je een span te letten op elkaar en leer je ze niet te gaan zwalken.

BlackDevils

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-06 11:46

Albert schreef:
Natuurlijk is de hoofden bij elkaar binden met een strotouwtje een trucje.
Het gaat als volgt:
Verbind de bitten van een span met elkaar door een strotouwtje zodanig dat er bij de normale afstand geen spanning op staat.
Daarmee leer je een span te letten op elkaar en leer je ze niet te gaan zwalken.
O,ja.. Haha! Haha!
Ik zalt te denken aan een nieuwe ingenieuze vinding...

Vickelientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-06 10:15

BlackDevils schreef:
O,ja.. Haha! Haha!
Ik zalt te denken aan een nieuwe ingenieuze vinding...

Haha Haha! nee, valt mee.
Maar idd wat Albert zegt, tegen het zwalken. Hij had vlg mij wel meer trucjes, maar ik moet eerlijk zeggen dat die bij mij ene oor in, andere uit gingen... kHeb een selectief geheugen; ik onthou alles waar ik wat mee kan Lachen