[AR] Hoe beginnen met de mensport?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

laura2span

Re: Hoe beginnen met de mensport?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-06 20:17

Lia_ schreef:
laura2span schreef:
Op AR worden dagelijks dit soort topics geopend tot grote ergernis van de menners hier.

Misschien kunnen die "menners" nog eens terug denken aan de tijd dat ze zelf begonnen en vol vragen zaten.... Knipoog
Eerlijk gezegd vind ik de "menners" hier op Bokt nu niet het meest sympathieke groepje Nagelbijten / Gniffelen

Maar als de menners wat wilde weten, gingen ze eerst wat rond kijken. En niet meteen voor de 4e keer in de week hetzelfde topic plaatsen. Daar worden de menners hier nl nogal moe van.

Op dat laatste ga ik maar niet in...

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-06 20:18

Ja hoor zijn we gaan lessen en naar medemenners gegaan.
Ook allemaal koetsiersbewijs gehaald.

En je kent ons (gelukkig) niet dus niet oordelen over hoe menners zijn..
Ik denk sympathieker dan meeste dressuurrijders..
Wij hebben nog wat voor elkaar over met wedstrijden, en gunnen elkaar de overwinning.

lisavanveen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-06 22:22

bedankt voor al jullie tips,
maar even 1 ding ik ga niet heel bokt rond spueren om iets te weten te komen over mensport, want dan kan ik net zo goed een topick plaatsen. tog?
maar als nog sorry voor het ongemak

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-06 22:34

was geen ongemak hoor.Hopelijk lukt het bij hanemaaijer.
Vragen mag je altijd stellen,vindt ik.

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-06 23:00

lisavanveen schreef:
maar even 1 ding ik ga niet heel bokt rond spueren om iets te weten te komen over mensport, want dan kan ik net zo goed een topick plaatsen. tog?

Zonder vervelend te willen overkomen: een van de eerste regels van bokt is: kijk éérst in de FAQ, gebruik dán de zoekfunctie, en kijk of er geen recent topic is over wat je wilt weten en plaats dán pas een nieuw topic.

Dus helaas, het wordt wel degelijk van je verwacht dat je eerst zelf gaat zoeken en pas gaat vragen als je het niet kunt vinden. Het wordt zélfs van je verwacht dat je google gebruikt voordat je ergens post. Het internet-leven houdt nl niet op met alleen bokt.

En de reden? Elk lettertje dat jij of ik typt op bokt, kost geld, in de vorm van serverruimte.

Overigens: hartstikke leuk dat je geinteresseerd bent in een tak van sport waar je meestal als je jong bent niet zomaar aan denkt of in terecht komt. De meeste jongeren die mennen komen uit mennende families en krijgen de kennis en kunde letterlijk met de paplepel ingegoten.

Dorian_Gray

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-06 23:27

lisavanveen schreef:

Vind je het vreemd dat ik uit dit antwoord, mede door de wijze waarop het gespeld is, afleid dat je een nogal nochalante (luie!) levenshouding hebt?

lisavanveen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-06 18:32

nee maar ik ben nog niet zo heel erg lang op bokt en wist ook niet dat faq er was maar nu weet ik het wel, en ik dislectie