De rechter kant maak je vast aan de kar.
De linker kant doe je de strengen aan.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MoniqueT schreef:Ah, die van Letty hebben wij ook! Wij hebben ook panieksluitingen aan de disselriemen, klikken we zo mee vast aan de borst.
manie schreef:Ik heb speciale gespen, werkt perfect gaan altijd open en maken geen lawaai.
MoniqueT schreef:Denk niet dat ik het systeem zo gauw snap eerlijk gezegd, alleen van die foto's ... sorry.
manie schreef:@Tess het systeem zit idd ook op de veiligheidslichtogen.
Je strengen worden er niet langer van, je kort namelijk je steng in, doordat je een zgn 'korte trekker' laat maken voor aan de zweng
Tess schreef:Veiligheidslichtogen,ahhhh, ik kwam er maar niet op
.
Dank je voor de foto, denk je overigens dat ik met dit systeem duurder uitkom als met die panieksluitingen?
Voor tweespan heb ik er dus vier nodig, kun je ze ook gebruiken bij de disselriemen?
Dan worden het er dus zes.
MoniqueT schreef:Het rammelen van de paniekhaken voorkomen wij trouwens door op het boutje waar ze mee aan de zweng zitten een stukje tuinslang te plaatsen. Je wordt er anders inderdaad maf van.
Shanna schreef:waar doen jullie allemaal de panieksluitingen aanvast dan?
MoniqueT schreef:Ik denk écht dat het zo'n vaart niet loopt, wij rijden al vier jaar een paar keer per week met deze sluitingen en gaan echt niet voorzichtig ermee om. Er is nog nooit wat gebeurd.
MoniqueT schreef:Misschien toch kwaliteitsverschil? Onze haken zijn toevallig die afgebeelde haken van Letty. Letty is niet goedkoop, maar levert wél kwaliteit.