DendroFleur schreef:Ook voor ons een geslaagde wedstrijd. Na een mindere dressuur en een foutloze vaardigheid stonden we tweede (en dus laatste) en moesten we in de marathon ik dacht 20 sec inhalen. En dat is dus prima gelukt. We hebben 70 sec ingehaald alleen was er protest aangetekend tegen de waterbak omdat bij ons de sproeiers niet aan stonden maar zelfs zonder deze hindernis zijn we:
Nederlands Kampioen Tandem geworden.
Marja heeft dus een mooie afsluiting van haar klasse drie.
En Jan Ranzijn kampioen 4-span dus de Kop van Noord-Holland heeft zich goed gepresenteerd.
Ik vond het een mooie wedstrijd met erg goede hindernissen. We vonden alleen de start van het A-traject onduidelijk en zijn er 's ochtends voor de zekerheid toch maar even heen gefiets. En al het zand is met lenzen wel erg lastig dus de marathon maar met zonnebril op gegroomd. Helaas kon ik niet bij de prijsuitreiking zijn ivm met trainen van het appaloosateam in Nijkerk maar ik hoorde dat de uitslagen snel bekend waren. Dus zeker een hulde voor de organisatie want die hebben toch echt een noodscenario gehad. Twee ongelukken en een bijna-ongeluk is toch een nachtmerrie. Als je dat in de hand kan houden vind ik het echt top. Hoop dat de ongelukkigen snel en goed herstellen. Mijn vriend heeft pas klem gezeten tussen 2 containers en ook een aantal gebroken ribben en een gekneusde long opgelopen en weet dat je daar toch een tijd door uit de running bent.
haha noord holland gaat het maken !!!!!!! noord-holland rules