Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Echwel schreef:Wel is het handig als het erg warm is electrolyt te geven, wat de vochthuishouding op pijl houdt.
Citaat:je kunt endurance en sgmw denk ik niet met elkaar vergelijken.
verder gaat er bijna altijd wel een grote fleecedeken mee, die bestaat uit 2 op elkaar gestikte fleecedekens (moeders, handig toch) die zowel voor koetsier als schootkleed wordt gebruikt, en bij een stop of bij nood (denk aan een lekke band krijgen in de winter met een zwetende pony) voor de pony zelf. Verder gaat mijn zwart schoudertasje overal waar ik ga, dus ook in de koets. Hierin zal je o.a een spiegeltje, lipstick, sigaretten, portemonnee, mobieltje, mp3 speler en allerhande zaken voor de koetsier zélf tegenkomen. Zomers gaat er altijd een koeltasje mee met koelelementen, drinken voor onderweg, broodjes en iets lekkers voor tussendoor. Verder ligt er altijd standaard in de kar een moersleutel om de reserve band mee van de koets te halen (ja, ook díe zit er standaard op) een banden plaksetje (ik kan helaas geen banden plakken, maarja...
) en een hamer (om de lekke band van de koets af te halen). Natuurlijk gaan er ook altijd een halster en halstertouw mee
)

enz