Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
manie schreef:Laat het het volgende ervan zeggen.
Mijn pony van 1.35, rank gebouwde welsh vind ik te klein voor dit werk.
Dus dan vind ik zeker dat je het niet kunt maken met zulke kleine pony's wedstrijden te rijden. De pony's moeten een wagen en twee personen trekken over afstanden van meer dan 15 km en 6 hindernissen.
Als alle omstandigheden perfect zijn wil het misschien nog, maar tref je eens een verregende wedstrijd, dan ben je bezig met dierenmishandeling IMO.
Ook voor een oefenmarathon moet je je afvragen of het eerlijk is.
Citaat:Op horseevent zag ik die dartmoor pony's. Als ik straks iets erbij kan hebben ga ik deze pony's zeker aanschaffen voor een 2 span. Kalm in het hoofd met toch lekker brutaal.
linlovesyou schreef:manie schreef:Laat het het volgende ervan zeggen.
Mijn pony van 1.35, rank gebouwde welsh vind ik te klein voor dit werk.
Dus dan vind ik zeker dat je het niet kunt maken met zulke kleine pony's wedstrijden te rijden. De pony's moeten een wagen en twee personen trekken over afstanden van meer dan 15 km en 6 hindernissen.
Als alle omstandigheden perfect zijn wil het misschien nog, maar tref je eens een verregende wedstrijd, dan ben je bezig met dierenmishandeling IMO.
Ook voor een oefenmarathon moet je je afvragen of het eerlijk is.
Ik vind dit wel een klein beetje overdreven. Een pony van 1.35 met een goeie conditie kan echt makkelijk meekomen met 15 km en 6 hindernissen. Kijk een shetje van 83 cm is een ander verhaal, ik denk dat je soms de snorkels echt uit de kast moet halen maar een stukje goter moet het toch makkelijk lukken.
Trex schreef:hahah * ziet zichzelf al gaan door de bergen*
komt goed