[AR] SGMW Leek!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Vickelientje

Re: SGMW Leek!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 17:53

manie schreef:
Nee in die bikini ga pas als ik 6500 euri krijg Knipoog

Ohwww, dat heb je gezegd Haha! Nu gaan we een bokt- inzamelactie houden, haha!
En dan kom ik wel kijken hoor, haha! Maar wrs niet... zal eens zien of er iemand met me mee wil... Haha!

DendroFleur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-06 07:14

Alle plannen waren gewijzigd doordat ik thuis nog een feestje had waar ik eigenlijk niet kon wegblijven. Ben dus vrijdagsavonds naar Leek gegaan. Heb daar geslapen met een snurkende hond in de caravan Slapen . Zaterdags dressuur en vaardigheid. Inrijden ging erg beroerd dus de proef viel ons echt mee. Maar van de tandems waren we toch laatste maar wel voldoende punten om nog 3 winstpunten te kunnen halen. Vaardigheid ging goed, foutloos binnen de tijd. We staan nu van de tandems 1e en als je de 4-spannen erbij rekent zijn we 2e. Ik ben 's middags weer terug naar Noord-Holland gereden en ga na lekker een nachtje in mijn eigen bed nu weer terug naar Leek voor de marathon.
Laatst bijgewerkt door DendroFleur op 16-07-06 22:10, in het totaal 1 keer bewerkt

DendroFleur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-06 22:02

De pony's waren vandaag goed op dreef. A-traject hebben we een heel stuk moeten stappen omdat we veel te snel gingen en het staptraject deden we in 9 en halve minuut. Maar bij hindernis 1 ging het mis. We waren alle poorten goed en razendsnel door en moesten alleen nog rechtsaf door het water naar de uitgang. De voorpony schoot net voorbij de paal en Marja wilde hem dus iets terugzetten. Maar hij draaide voor het water langs en toen stonden de pony's kop aan kont. Meestal draait hij weer goed terug maar nu draaide hij nog een keer door en stond dus als een kuilbaal in de strengen gewikkeld. Nog geprobeert om hem terug te krijgen door hem tegen zijn zijkant aan te tikken maar hij probeerde toen te gaan lopen en struikelde over de walkant en ging compleet onderuit. Even wachten of hij goed overeind kwam maar helaas zat alles gedraaid. Dus toen er maar af om een streng los te maken.
Gelukkig was hij er niet echt van onder de indruk. We hebben het de volgende hindernis een beetje rustig aan gedaan om hem weer vertrouwen te geven maar gelukkig bleef hij er goed aan trekken. Soms wil hij zich namelijk een beetje losspoelen als er even wat spanning is geweest.
Maar het resultaat was dus een flink aantal strafpunten, groom eraf en natuurlijk veel tijd in de hindernis. De tijd van het E-traject hadden we wel gehaald maar ons 3e winstpunt konden we nu op onze buik schrijven. We zijn uiteindelijk 3e van de 4-spannen/tandems geworden en zijn weer een ervaring rijker. Dit was de eerste keer namelijk dat ik er van af moest.
Nu hopen dat we de volle 3 punten wel in Zweeloo halen zodat we daar klasse 4 worden.