[AR] Wie heeft z'n kar achterop de trailer?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

eefielover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 09:00

Ik ben ook erg benieuwd naar die foto. Ik heb zelf een shet en een grote tweewieler en ook ik zat al na te denken over een oplossing om zowel Eefje als kar mee te kunnen nemen naar bijvoorbeeld bos of strand.. Ik ga dit topic nog even volgen...

Dennis

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 14:49

Ik ben ook erg nieuwsgierig, niemand foto's?

Ik heb nu een 2 wieler, maar er komt waarschijnlijk een concours wagentje bij binnenkort, dus ik ben ook nieuwsgierig naar de ervaringen daar mee.

whoopylover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-06 15:53

Ik heb samen met de uitvoerder van 'mijn project' een idee gemaakt. Het wordt een hangconstructie waarbij de assen van de wielen in 2 houders hangen.
Ik zal, zodra ik foto's heb, foto's plaatsen.
Tot die tijd zijn alle andere foto's ook welkom! (graag zelfs!)

montiesmama

Re: Wie heeft z'n kar achterop de trailer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-06 23:25

kijk even op www.hansvandermee.nl (kijk bij accessoires) hij heeft mijn tweewieler voor Monty R. gebouwd, en gelijk een contructie op de achterklep van mijn trailer gemaakt. Ben er echt heel tevreden over. Ik schuif het bankje van mijn wagentje en leg dat op de achterbank van mijn auto, paard in de trailer en wagentje erop rijden (en dat is het enige wat wel een pietsie zwaar is ....... dus ik zit te denken om een liertje ergens te gaan bevestigen...... maar hoe?)