[AR] Nieuwe tak in de mensport.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

whoopylover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 11:37

Oke dan! Dat is hartstikke mooi! Dan schop ik mn groom eruit bij de start en laat ik m er weer in bij de finish! AIGHT!
Krijg er gelijk 100% zin in!

Waar was de kalender te vinden?
En waar moet je je inschrijven ed?

Sjonniej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 14:45

www.deronline.nl

Wat een rare regel trouwens dat de groom er alleen bij start en finish op moet zitten

whoopylover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 15:06

Ik geloof dat het normaal is dat de groom de hele rit aanwezig is, maar als je tussen de regels doorleest mag je die er dus aflaten behalve bij finish en start.

Jorie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-06 23:54

Sjonniej schreef:
www.deronline.nl

Wat een rare regel trouwens dat de groom er alleen bij start en finish op moet zitten

Valt wel mee hoor. De groom hoeft er niet af natuurlijk. Groom van mijn vriend is er alleen de 2 km voor P/A en finish afgegaan.

Bij endurance mag je er ook de hele route naast lopen als je wilt.

Dat heeft een vader van een endurance ruiter letterlijk genomen!!! Hij traint altijd met het paard (zoals een ander met een paard gaat fietsen gaat hij joggen met de endurance knol van zijn dochter) maar zelf kan hij dus niet paardrijden.

Hij heeft dus een kennismakingsklasse gejogt (daar mag je minimaal 8 km/u) een klasse 1 in KWB. Hij zat erop bij de start, gewoon zonder zadel, is er afgegleden en voor de finish weer opgekropen.

Jorie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-06 23:55

whoopylover schreef:
Ik geloof dat het normaal is dat de groom de hele rit aanwezig is, maar als je tussen de regels doorleest mag je die er dus aflaten behalve bij finish en start.

Hij moet er wel bijblijven natuurlijk!!!

whoopylover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 08:48

Ja? Ow, wat jammer, mag dat ook op de fiets ofzo? Of moet die echt ernaast lopen en in een straal van 5 meter om de kar aanwezig zijn?

A10

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 15:07

Jorie schreef:
Dat heeft een vader van een endurance ruiter letterlijk genomen!!! Hij traint altijd met het paard (zoals een ander met een paard gaat fietsen gaat hij joggen met de endurance knol van zijn dochter) maar zelf kan hij dus niet paardrijden.

Hij heeft dus een kennismakingsklasse gejogt (daar mag je minimaal 8 km/u) een klasse 1 in KWB. Hij zat erop bij de start, gewoon zonder zadel, is er afgegleden en voor de finish weer opgekropen.

Heeft hij niet ooit in de Bit gestaan ?

whoopylover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 17:04

Ja, daar heb je gelijk in.
Hij stond in de Bit.