[AR] te sterke reactie over liverpool

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Mrietjesueel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-06 17:55

Een rvs liverpool met tongvrijheid in maatje 11,5 bestaat dus niet he...
Ik moet nu uit pure ellende mn hoofdstelletje laten vermaken zodat dat nieuwzilvere bitje erin past, want als ik richting sprenger ga kijken (van dat merk betsaat ie wel in die maat) moet ik nog een jaar sparen...

Vickelientje

Re: te sterke reactie over liverpool

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 17:57

Ga anders eens bij Letty kijken, die heeft ook veel kleinere maatjes. Ik weet dat je idd wat geld mee moet nemen, maar het is echt de moeite waard! Je doet er ook jaren mee als je eenmaal iets passends hebt
Suc6!

Mrietjesueel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-06 18:02

Vind ik echt veel te duur. Moon is niet van mij, als dit bit hem past wil niet zeggen dat het een andere pony ook past...
Waarom vragen ze bij Letty trouwens 98 euri voor een rvs liverpool :S

Vickelientje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 18:09

Mrietjesueel schreef:
Vind ik echt veel te duur. Moon is niet van mij, als dit bit hem past wil niet zeggen dat het een andere pony ook past...

Sja...dat moet je aan Letty vragen
Maar ik snap wel dat je niet zo'n dure wilt kopen als het niet je eigen paard is.
Ik heb er gewoon goeie ervaring mee voor m'n shet...Ze had daar hele mooie kleine bitjes met kleine bril enzo...vandaar.
Maar wel lastig probleem heb je nu dan...hoop dat je eruit komt en iets vind (mss 2e hands?).

manie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 10:50

Mrietjesueel schreef:

Ik weet niet of je die bitten ooit van dichtbij hebt bekeken, maar het zijn super afgewerkte bitten. En doordat de pony-maat maar in kleine hoeveelheden geproduceerd wordt zijn ze per definitie duurder.
De bitten van Sprenger worden overigens handmatig afgewerkt, heel anders dus dan de goedkopere bitten.
Het is veel geld dat ben ik met je eens, maar ja kwaliteit kost nu eenmaal wat