bolletje schreef:Hihi weet wat je plaats, ik was de gene die men recreatief bitloos, met voest hoofdstel met arabiertje, lees oude topic, staan ook vele goede argumenten die de traditionele menners niet willen lezen.
Ieder voor zich, als een paard gaat wie zegt dan dat het bit de rem wel is. Als het goed gaat waarom niet, mijn paardje weet niet beter, zou levensgevaarlijk zijn met bit. Maar doe het ook alleen met haar, kan niet met ieder paard. Hoe je ze ook vertrouwd, het blijven dieren, met bit heb ik ze ook ervan door zien gaan en ongelukken zien maken, het is maar waar je paardje het best op reageerd. Die merrie van mij reageert net zoals op die neusriem als die andere op een karrebit. Met lichte hulpen reageert ze al super. Tja denk dat je beter niet op de reacties van de rest zit te wachten, geven enkeld commentaar, in mijn oude topic kreeg ik veel pb met mensen die het eens waren maar niet op bokt durfden te reageren wegens driftige aanvallen van mensen . Hihi, dat zucht lucht zeker op.Haha. Ga ik ook maar eens proberen. Zucht.
Hee Bolletje, nogmaals, als je iets op een internetforum plaatst moet je niet zeuren als daar hele diverse reacties op krijgt. En als je je dan ook nog zo opstelt als jij deed (iedereen die het niet met me eens is wil ik niet horen en moet zijn mond houden en is ouderwets), tsja dan krijg je de meute over je heen. Das het mooie van democratie zou ik zeggen. Maar blijkbaar hou jij niet van tegenspraak en andere meningen, misschien is wonen in Uruzgan iets voor jou?