[AR] Koetsiersbewijs / Ruiterbewijs

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

RonH

Re: [AR] Koetsiersbewijs / Ruiterbewijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-06 23:29

Ik heb m'n koetsiers bewijs gehaald omdat ik het leuk vond om een men cursus te doen. We hadden toen zelf nog geen paard. Maar nu ben ik er wel blij mee omdat we het nodig hebben om het bos in Soest mee in te kunnen. Of het nu zo veel uit maakt weet ik niet, maar ddat heb je ook met mensen die hun rijbewijs halen en daarna jaren niet meer in de auto zitten.

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-06 23:32

wat meer vorderingen afgelopen tijd...
zo gaan de SRR en het CBR waarschijnlijk samenwerken.

wat we hier verder van moeten verwachten weet ik nog niet, er is kans dat je je theorie dan bij het CBR moet doen ofzo, weet niet wat de inbreng van het CBR gaat worden.

het examen zal wel veranderen denk.

ben benieuwd.

Feufollet

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-06 23:29

wauweltje schreef:
Maar goed, het is in ieder geval wel zo dat je verzekeringstechnisch je kundigheid kan aantonen. Dan kan de verzekering dat in ieder geval niet ter verdediging aanvoeren in geval van een ongeluk. Dus is het in ieder geval ergens goed voor.

En dat is dan eigenlijk ook bijna alles waar het goed voor is.
Ja, je leert in eerste instantie wel wat nuttige dingen maar als je er jarenlang niks anders mee doet dan 2-jaarlijks betalen en dan na een jaar of 10 opeens weer eens besluit te gaan rijden met paard of wagen... hoeveel kundigheid heb je dan nog?