Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
dutske schreef:leeftijd: 2.5 gepasseerd (voor ik heel bokt over me krijg: ze werkt nauwelijks: ze heeft enkele keren voor de koets gestaan (korte stapritjes), en onder het zadel zijn het korte stapritjes en kwestie van links en rechts erop zetten. Ook niet mijn keus om er nu al op te zitten, maar de eigenaars willen het zo, helaas.
ik heb er misschien 3 keer opgezeten,ik weeg amper 60 kilo, en het paard zelf is een boulonnais (trekpaard) )
-half jaar aan het werk, van begin deze zomer, met aan het werk bedoel ik dus, gewennen aan tuig, en enge dingen (plastiekzakken die zwaaien etc.) zadel op en af, eens erop zitten, niet dat ze al een uur moet draven en galoperen.
-grondwerk: dat is het net, ik kan ze niet van me wegsturen want ze komt me gewoon platlopen.
normaal geen gebreken, ze maait ietwat naar buiten met haar voorbenen, maar dat is een gevolg van haar lompheid.
edit: marcs: heb ik al geprobeert: ze beet eens, tik tegen haar neus, haarreactie, ze beet weer, ik heb ze een opdonder gegeven, had nog 2 dagen pijn aan men hand. Mevrouw kwam knuffelen.
ze is verschrikkelijk lomp en ongevoelig, ze is nu de laatste tijd bezig de omheining aan het slopen (met stroom op! )