Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
napie schreef:Borsttuig zit wat laag en lijkt wel erg smal. Nou heb je met zo'n licht wagentje ook niet zo'n hele brede borst nodig. Ziet er verder superleuk uit hoor.
IvysToeter schreef:Dat is een goed idee,want doordat het zo smal is zal het eerder gaan snijden in zijn borst.Hoe breder het borststuk hoe beter de druk over het oppervlak verdeeld word.Maar je mag best trots zijn op je mooie pony!napie schreef:Borsttuig zit wat laag en lijkt wel erg smal. Nou heb je met zo'n licht wagentje ook niet zo'n hele brede borst nodig. Ziet er verder superleuk uit hoor.
Ik heb het borsttuig al hoger gedaan.
Het is nu 2 gaatjes omhoog gegaan en zit nu veel beter.
Ik ga misschien wel een keer een borsttuigonderlegger kopen van neopreen (heb er ook een schofttuigonderlegger van) en dan kan hij in ieder geval niet schuren.
laura2span schreef:Gaaf!!! Ze doet het netjes hoor!
Je borsttuig zit alleen veel te laag. Dat je borsttuig wat smal is maakt bij dit gewicht niets uit. Ze heeft (bijna) niets te trekken. Tegen de tijd dat het gewicht zich gaat verviervoudigen zou ik aan dikker gaan denken.