en voor die kleine kinderen vind ik een fietshelmpje niet eens zo verkeerd.
Over onze goede vrienden de wielrenners nog maar niet te spreken
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
, de jury wist niet dat een helm was toegestaan. Wij hebben voor onze mannelijke leden een brief van de KNHS, dat het rijden met een helm is toegestaan, dat was wel nodig, omdat het reglement van de KNHS daarin niet duidelijk is. De regels gaan per 1 april 2006 weer veranderen, zover ik weet, zijn ze al klaar met het reglement, dus ff afwachten.
Maar iig, ik denk dat je best vervelende ongelukken kunt krijgen in het verkeer.. En ik heb er geen last van
mij zie je niet zonder.. Ik heb het risico er niet voor over. Maar ik snap heel goed dat jullie geen cap dragen. Ik droeg met mijn examen ook geen cap,m het was vooral dat het van mijn ouders moest en dat ik toen dacht van oke.. waarom ook niet? Veiliheid voor alles

.. Ach, ieder zijn eigen keus eigenlijk.. Elke keer wordt er weer een discussie over geopend.. Elke keer komen weer dezelfde argumenten naar voren.. Maar ik denk dat iedereen zelf best weet waar die mee bezig is.. Toch wel eigen keus denk ik.. maar een beetje half offtopic, je ziet ook kleine kinderen zonder cap rijden, zij hebben zelf nog niet de verantwoordelijkheid denk ik
das te normaal