[AR] [VD] COMPLIMENT GAAT GOED..steeds beter

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

crazy_funky

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-05 20:09

maar je kunt toch ook andere spelletjes doen, ze heeft zo te zien een bak tot beschikking..
laat hem aan dingen wennen.. zeil, vlaggetjes veel lawaai en dat soort dingen, ga met hem een ren spelletje doen ofzo, verzin wat.. en begin hier later aan..

rider

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-05 20:14

crazy_funky schreef:
maar je kunt toch ook andere spelletjes doen, ze heeft zo te zien een bak tot beschikking..
laat hem aan dingen wennen.. zeil, vlaggetjes veel lawaai en dat soort dingen, ga met hem een ren spelletje doen ofzo, verzin wat.. en begin hier later aan..

Dat zou zeker beter zijn.

Maar zoals ik al zei in mijn bovenstaande post, het is nog slechter voor de spieren om een dergelijke oefeningen *ineens* niet meer te doen. Dan zou je dus geleidelijk af moeten bouwen van 'zware' inspanningen zoals compliment. Als je daar nu ineens mee ophoud, kan het beestje juist last krijgen van zijn spieren.

crazy_funky

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-05 20:17

ja ok, ik snap je wel..
maar misschien kun je dat op een andere manier oplossen?

maargoed, ik hoop dat de ts hier wat opsteekt en dus onze raad aanneemt en dr veulie, want dat is ie in weze nog, lekker laat spelen, of met hem gaat spelen..

Jaduuh

Re: [VD] COMPLIMENT GAAT GOED..steeds beter

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-05 20:33

Knap zeg ., dat die dat kan en dat ji hem dat aangeleerd hebt

S_uus

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-05 12:34

rider schreef:
crazy_funky schreef:

Dat zou zeker beter zijn.

Maar zoals ik al zei in mijn bovenstaande post, het is nog slechter voor de spieren om een dergelijke oefeningen *ineens* niet meer te doen. Dan zou je dus geleidelijk af moeten bouwen van 'zware' inspanningen zoals compliment. Als je daar nu ineens mee ophoud, kan het beestje juist last krijgen van zijn spieren.

Crazy Funky:
De bak is niet echt ter beschikking, Hij mag er niet los in lopen, alleen in de longeerbak,

Asra vind het super leuk, ik moet inderdaad werken aan dat hoofd dat moet echt niet tussen de benen dat snap ik, maar ik ben er mee bezig, als hij de hele dag niks doet word hij alleen chagerijnig, maar toch bedankt voor de tips. die zijn altijd welkom

crazy_funky

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 13:10

ok, vervelend dat van de bak..
maare je kunt toch iets anders met hem gaan doen?
dit is te belastend voor hem, wil je de plezier met hem samen niet van je afnemen, echt niet! maar hij kan er later echt last van krijgen om nu al zulke dingen te moete doen

S_uus

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-05 13:13

crazy_funky schreef:
ok, vervelend dat van de bak..
maare je kunt toch iets anders met hem gaan doen?
dit is te belastend voor hem, wil je de plezier met hem samen niet van je afnemen, echt niet! maar hij kan er later echt last van krijgen om nu al zulke dingen te moete doen

oke maar ik doe het toch niet super vaak, vooral nu niet, heb beetje k*t gedoe om me heen..
Maak je niet druk dat ik me K*T voel betekend niet dat Asra eronder leid