[AR] [VD] Kusje Geven...??

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Marijkjuh

Re: [VD] Kusje Geven...??

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-05 22:34

Hoi
Mijn pony kan ook kusjes geven, hoe hij hewt geleerd heeft weet ik niet. Ik zeg kusje en soms wijs ik naar m'n wang maar meestal heb ik al een kus te pakken voordat ik dat kan doen
Hier een kusjes actie foto ( soms doet hij eht iets te enthousiast en trek ik dus zo'n gezicht )
Afbeelding

Sabinee_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-05 10:01

Ahh echt lief Mijnes begint het steeds meer te begrijpën als die het kan maak ik wel foto

sunny0

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-05 16:48

Ik heb het Sunny geleerd door een snoepje naar mijn mond te brengen haar naar mijn gezicht te laten komen en dan daarbij heel duidelijk KUS te zeggen na dat 10x te hebben gedaan deed ik mijn handen op mijn rug met het snoepje en zei ik KUS en net zolang wachten tot ze me een kus gaf en dan kreeg ze het snoepje..

Succes met het aanleren!!

Afbeelding

El_vis

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-05 18:24

Idd, Lady heb ik et geleerd door eerst snoepje in mijn hand te houden en die te laten zien en em dan tegen mij wang te houden en te zeggen kusje.
Als dat goed ging deed ik em in mijn mond en zei kusje, en als et nie snapte dan tikte ik op mijn wang ofzo
En tja als da goed gaat kun je et snoepje weghalen en die pas geven als ze het zonder doet succes ermee! maar doe et nie als je pony soms bijt!