Als ze jouw als KNHS lid betrappen, dat je meewerkt of meedoet aan een wilde wedstrijd, heb je een boete aan je kont hangen. Er wordt nog niets mee gedaan, maar de regel is er wel.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Sjonniej schreef:Ik denk dat je het er echt heel lastig door krijg bij de KNHS.
Zelfs met een EK voor jeugdmennen is al teveel gevraagt en na heel veel overleg met iedereen en vooral nu ze met Hans Ditzel bezig zijn, lijkt het erop dat ze het na meer dan een jaar erdoor krijgen.
De KNHS is niet zo makkelijk...
Roadracer schreef:En waarom zou de KNHS nou toch zo'n beroerd imago hebben?![]()
Dat heet overregulatie (oftewel bureaucratie). Ze willen alles superdeluxe helemaal toppie tot in het kleinste detail geregeld en vastgelegd hebben (want dan kom je als land internationaal gezien zo goed over ofzo...).
Het lijkt erop dat de recreatieve hobbyist een heel erg klein beetje vergeten wordt. Of maak ik nu een understatement![]()
KNHS zuigt zwaar. Ze maken je er afhankelijk van, maar als je geen tweede Anky bent hoef je niks terug te verwachten. Wil je een startkaart, moet je meteen verplicht een abbo op de paard en sport, dat soort dingen. Volgens mij is dat koppelverkoop, en zouden ze zoiets in een rechtzaak verliezen![]()
Maar goed, ff on-topic: je zult wel nooit M-dressuur oid halen met muildieren of andere ezel-achtigen, maar ik vind wel dat je de kans moet krijgen jezelf te bewijzen. TS, ik sta achter jullie!