Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
kim__ schreef:wij zijn gister 5de geworden in zelhem
DaantjeCee schreef:Zou het???? Zo heel veel punten (49,3) kreeg hij ook niet. Hij heeft toch wel eens onder de 40 gereden????
Sjonniej schreef:Vera; Maar in het buitenland krijg je dat niet, en daarom vallen er toch een heleboel door de mand zodra ze buiten NL wedstrijden gaan starten.
DaantjeCee schreef:Zou het???? Zo heel veel punten (49,3) kreeg hij ook niet. Hij heeft toch wel eens onder de 40 gereden????
LloiDLoVeR schreef:En 2 jaar geleden hadden we niet alleen pech met de dresuur....ook met de marathon bij de waterbak...enof we op 1 wiel hebben geredenen daardoor kwam 1 ponie met zen been over de dissel...en moest die verder huppelen op 3 benen...dus ik er snel af..alles weer goed doen..en dat koste ook erg veel tijd...
DaantjeCee schreef:Ik ben wel lekker stom bezig. Ik stond zelf bij de waterbak te kijken en zag het mis gaan. En dat hij eerste werd in de vaardigheid heb ik natuurlijk ook gezien.
DaantjeCee schreef:Ik heb je een pm gestuurd!
LloiDLoVeR schreef:DaantjeCee schreef:Ik heb je een pm gestuurd!
Oke....heb je ook al weer een terug gestuurd