[AR] [LO]Tips voor longeren gevraagd!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Thirz

Re: [LO]Tips voor longeren gevraagd!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-05 17:10

Ok, groom annemijn! Knipoog
Enne, zaterdag gaan we dr weer laten werken!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-05 17:14

tuurlijk
dit keer doen we alleen dat ene maar nie meer heh! Tong uitsteken

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-05 18:25

Haha! Haha, ok hierbij benoem ik Annemijn officieel Groom van Paardoes Luna, de rechterhand van trainster Thirz!! Hahaha geweldig!
He Thirz, kun je niet eens foto's maken van hoe het nu gaat?

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-05 19:10

Uhm, tja, misschien wel een leuk idee...zal eens kijken of ik de digi van mn ouders een keer mee kan nemen! En dan mag mijn groom Annemijn de foto's maken...goed?! Haha!

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-05 19:14

Hahahaha jaaa! Ik bedoel: je bent natuurlijk geen echte groom als je geen foto's maakt he! En dan, om maar ff bij het topic te blijven, kan iedereen ook nog beter aanwijzingen geven!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-05 09:30

thirz! dat kan helemaal niet! als ik jouw rechterhand ben, en ik ga foto's maken, dan kan jij tog LaLuna tog helemaal nie meer sturen (met alleen een linkerhand... )
en ik ben al *rechterhand* en *groom* iemand anders moet maar voor *fotograaf* spelen! Vingers aflikken
miss dat ik smiddags ook nog ff mn digi mee neem (mn pa is zo bang dat ie gestolen wordt, dus als ik dan gwoon met hem mee ga als marcelle gaat rijden, kan ik foto's maken en dan kan hij de digi daarna weer fijn mee nemen!
zeg thirz, als t nou nie te druk is kunnen we miss ook nog wel een lesje mee lopen met luna.. is ook goed voor der (moeten we alleen de drukte nog maar ff afwachten, miss hebben we wel weer een kinderfeestje!)

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-05 09:32

wow leuke ava bianz *let nu pas goed op t plaatje.. urkje en tinkertje!*

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-05 10:22

Hahaha ok Annemijn, als er een andere fotograaf is vind ik het natuurlijk ook goed, als er maar foto's komen... Haha! En die ava is idd gaaf he! Dat was de enige heel leuke foto van Ureek die ik op de computer had, dus inclusief hondje!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-05 20:03

ow ging t nie om t hondje??
en helaas , deze zaterdag geen Annemijn Groom voor thirz! k moest lopen (soms moet dat ineens... heel raar, maarja volgende week ben ik er weer hoor thirz!! )

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-05 23:04

Nee toch??? Heeft Thirz het nu helemaal zonder jou moeten doen?! Maar goed dat je er volgende keer weer bij bent! Haha! Kunnen jullie me a.s zaterdagavond uitgebreid verslag doen over hoe het dan gaat met de longeersingel en de dubbele longeerlijn! Ben benieuwd!!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-05 13:44

erug heh, helemaal alleen, zonder mij als steun en toeverlaat en rechterhand... thirz kan dat helemaal niet zonder mij!
maar volgende week uitgebreid verslag van Luna's avontuur met de longeersingel en de dubbele longeerlijn! (eventueel met foto's!)>> werkt t of werkt niet, dat is de vraag Haha!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-05 14:06

Nou, na al die tips hebben we t uitgeprobeert! Moet zeggen: viel niet tegen voor de eerste keer! Ze vond het eerst een beetje gek, zo'n lijn achter dr kont, maar ze reageerde er goed op! Foto's vind je hier: viewtopic.php?f=10&t=422141
Tips zijn nog altijd welkom!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-05 19:29

tja thirz.. nu hebben we foto's en reageerd er niemand meer! heeft er niemand nog wat kleine tips?