Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Ibbel schreef:Je kunt een wagen huren bij OdK, wist je dat? Is niet eens erg duur dacht ik...
Sjonniej schreef:Ibbel schreef:Ik weet in ieder geval van minstens 1 ervaren SWM team dat vorig jaar meedeed en afgekeurd werd bij de finish omdat ze bij binnenkomst boven de hartslag 60 zaten, en na 10 minuten verplichte rust nog steeds niet op of onder de 60.
Dus nogmaals, verkijk je er niet op, het is beslist niet hetzelfde als een SWM.
Ja dat weet ik![]()
Zowiezo al door de hindernissen lijkt mij een SMW veel lastiger, omdat je op die punten echt sprint. Ik bedoel geen SMW onder het zadel, hè!
Maar hoelang is deze mendurance? Nog onder de 30 km, toch? Ik denk dat dat toch echt wel te vergelijken is met een SMW. Dat de afstanden van 90 km veel zwaarder zijn, dat begrijp ik. Maar het lijkt me dat 30 km te doen moet zijn, zonder koelen.
Sjonniej schreef:Ja dat weet ik![]()
Zowiezo al door de hindernissen lijkt mij een SMW veel lastiger, omdat je op die punten echt sprint. Ik bedoel geen SMW onder het zadel, hè!
Maar hoelang is deze mendurance? Nog onder de 30 km, toch? Ik denk dat dat toch echt wel te vergelijken is met een SMW. Dat de afstanden van 90 km veel zwaarder zijn, dat begrijp ik. Maar het lijkt me dat 30 km te doen moet zijn, zonder koelen.
Ibbel schreef:Je kunt een wagen huren bij OdK, wist je dat? Is niet eens erg duur dacht ik...
baudyh schreef:Ik ga meedoen met het zelfde idee als dat ik vroeger endurance onder het zadel heb gedaan.Dus inderdaad koelen.Een groom op de kar en twee in het veld.Die ons van water gaan voorzien.
Ik ben voor koelen.Ook vanwege ik een heet paard heb die zich snel druk maakt en daardoor zijn hartslag omhoog gooit.Vroeger met endurance was dat al het grootste probleem en dat zal nu ook nog wel zo wezen.
Jeroen,ik hoor er binnenkort meer over.zal het dan wel aan je door pb-en.
Maar de grootste kunst is goed trainen.dan kom je al heel ver.