[AR] [VD] Eerste kunstje

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

El_vis

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-04 18:51

ik leer het Lady door een paarden appalekoepke in de zijkant van mijn mond te steken en dan met mijn vinger erop tikken en kusje zeggen zolang tot ze eindelijk doorheeft waar zew moet zijn en dan kun je het zonder koekje doen, als je dat gewoon elke dag een keertje doet kent ie het zo

amigootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 01:03

denk toch dat als ik dat doe...dat ik me mond kwijt ben..

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 10:33

Ik leer het door het snoepje in de buurt van m'n gezicht te houden en op het moment dat ze dus zoekend naar mijn hand mijn gezicht aanraakt goedzo te roepen. Snoepje op een gegeven moment steeds lager houden en uiteindelijk hebben ze dat door, gaat best snel hoor Knipoog

_Jennifer_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-04 11:09

ik ben net begonnen, en ik ben gewoon begonnen met de basis (stappen, draven, galoperen, halthouden, blijven, achterwaarts gaan enz. op commando)

ElanII

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-04 16:22

Lijkt me ontzettend leuk, die VD.
Heb het nog nooit gedaan, maar na het lezen hier en kijken op de aangegeven sites ga ik toch eens een poging wagen met mijn 18 jaar jonge paard Haha!
Een vraagje aan degene die een clicker gebruiken: kan je die in een ruitershop kopen of ???

keramiekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-04 20:16

mijn verzorg shet die kan stuigeren op comando maar dat is het enigste wat ze kan. ik heb het haar zelf niet aan geleerd ze kon het al voor dat ik haar ging verzorgen. ze word wel beloont met snoapjes of brokjes als ze het doet. ik ga nu weer eerst aan haar conditie werken en dan wil ik haar meer trucjes aanleren.