[AR] 2span, vaste opstelling?

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

MoniqueT

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 13:37

Citaat:
Maar als je jonge paard schrikt trekt die het goede paard eerder mee de sloot in, dan wanneer hij links gaat en eerst het ervaren paard moet omduwen.

Juist, dat was nou precies wat Riny Rutjens bedoelde: een paard is een vluchtdier, vlucht dus van het obstakel af en moet het ervaren paard omduwen. Maar juist omdat het ervaren paard geen krimp geeft, wordt het jonge paard gerustgesteld.

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 13:55

Dan zeggen we toch hetzelfde?

MoniqueT

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 14:21

Weet ik Sjonnie, maar ik had het al ergens helemaal bovenin dit topic gezegd .... Je mag elkaar toch bevestigen, of niet?

mcrielaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-04 22:41

Sjonniej schreef:
Maar als je jonge paard schrikt trekt die het goede paard eerder mee de sloot in, dan wanneer hij links gaat en eerst het ervaren paard moet omduwen.

We zetten een jong paard nog vast met het halster, aan het gareel van het ervaren paard.. En knap paard die Celien de sloot in kan trekken op zn hoofd.. Tong uitsteken

_Rebec

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-04 21:54

Wij wisselen wel van kant
want na ong. 2 maanden gingen ze dingen uitproberen aanleuning zoeken({echt erg) nu hebben we ze weer om gezet en is niks meer aan de hand. de instructrice zei ook dat de oplossing was. iemand die ik ken was gewoon door gegaan met rijden en is uiteindelijk in de sloot beland