[AR] [AR]Ongelukje met de kar

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

xxsummyxx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-04 17:23

liberty schreef:
Ik vind het ook heel onverantwoord om zonder volwassenen zo over straat te gaan

Als ik jullie was zal ik eerst maar eens goed les nemen in rijden, en vooral in inspannen!

maar cynthia heb een ruiterbewijs dus dan valt de gevaarlijkheid wel mee

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 17:26

Ja een ruiterbewijs, dat is nog geen koetsiersbewijs...

Mariska_28

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 17:34

Pff da`s inderdaad niet zo mooi... Ik neem aan dat je de eigenaars van de 2 auto`s gewaarschuwd hebt qua schaderegeling?

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 17:42

ohoh, en dan nog met een verzorgpony ook. Ruiterbewijs is idd geen koetsiersbewijs. Ik vraag me ook af of jullie de eigenaar van die auto's hebben gewaarschuwd. Op de tweede foto kan het ponietje ook zo maar met de benen over de strengen komen.

xxsummyxx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-04 18:12

Mariska_28 schreef:
Pff da`s inderdaad niet zo mooi... Ik neem aan dat je de eigenaars van de 2 auto`s gewaarschuwd hebt qua schaderegeling?

ja,
ze kwamen er gelijk aan

Gracia

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 18:52

ik vind dat en een ruiterbewijs en een koetsiersbewijs niets zeggen. ik heb een vriend die gezakt is voor zijn koetsiersbewijs omdat hij de leidsels tijdes het optuigen op de grond liet vallen. stom klien foutje, kan iedereen gebeuren maar het hoord niet.

nu rijd hij zonder koetsiersbewijs en hij kan supergoed mennen. echt waar.

een vriendin van me heeft in tien lessen haar koetsiersbewijs gehaald, en heeft heel af en toe daarna nog eens op de bok gezeten maar verder niet. geen ervaring dus... en wel een koestiersbewijs.

een koetsiersbewijs is helemaal niet verplicht en je kan ook verzekeringen afsluiten zonder koetsiersbewijs.

dit moest ik even kwijt... beetje off-toppic ik weet het....

@xxsummyxx je hebt vreselijk veel geluk gehad meis, maar ik hoop dat je de volgende keeren meer geluk hebt en dat je goed nadenkt wat je doet!!

Yuri

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 19:01

graciaxxx schreef:
ik vind dat en een ruiterbewijs en een koetsiersbewijs niets zeggen. ik heb een vriend die gezakt is voor zijn koetsiersbewijs omdat hij de leidsels tijdes het optuigen op de grond liet vallen. stom klien foutje, kan iedereen gebeuren maar het hoord niet.

een vriendin van me heeft in tien lessen haar koetsiersbewijs gehaald, en heeft heel af en toe daarna nog eens op de bok gezeten maar verder niet. geen ervaring dus... en wel een koestiersbewijs.

een koetsiersbewijs is helemaal niet verplicht en je kan ook verzekeringen afsluiten zonder koetsiersbewijs.

@xxsummyxx je hebt vreselijk veel geluk gehad meis, maar ik hoop dat je de volgende keeren meer geluk hebt en dat je goed nadenkt wat je doet!!

Amen!!!

bij mijn examen koetsierbewijs zat er een vrouw te shaken op de bok. ze zij alleen maar: vooruit paard en meer kreeg ze er niet uit. de pony had geen contact in zijn mond, geen sturing en ze had absoluut niks te vertellen. die heeft het overigens gehaald.

Niet te geloven eigenlijk

Succes verder, gelukki staat je paardje nu wel goed in het tuig

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 19:03

Ik bedoel er iets anders mee graciaxxx

Ik vind het gewoon onverantwoord om zo te rijden.. Wat zover ik begreep is het al een keer eerder gebeurd. Klopt een koetiersbewijs zegt niet veel, maar je leert er wel een hoop!

Gracia

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 19:07

ja daar ben ik het mee eens liberty... maar ik moest het gewoon even kwijt... ik zou die meiden ook zeker aanraden om les te nemen... ik liep als kind van 11 op een stalhouderij rond.. ja en dan leer je rijden.. en geen gemier.... niks op zijn boerenfluitjes... achenbach!!

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 19:08

Mee eens graciaxxx en snap best dat je je ei even kwijt moest Haha!

De 2e pony staat ook helemaal niet goed ingespannen, dat is vragen om problemen.

xxsummyxx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-04 19:48

liberty schreef:
Mee eens graciaxxx en snap best dat je je ei even kwijt moest Haha!

De 2e pony staat ook helemaal niet goed ingespannen, dat is vragen om problemen.

idd dat is wel zo
maar nu zit het wel wat beter
maar eigenlijk is de tuig voor dinky wat te groot
niet goed op maat
het is ook niet mijn shet
die tuig past wel super goed bij summy!
en met summy is er ook nog nooit iets gebeurt
{ik wil ook die tuig kopen van haar maar ze wilt hem zelf houden Verdrietig
ze vindt hem bij dinky wel goed zitten}

xxsummyxx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-04 19:51

graciaxxx schreef:

ja,
als ik gewoon met me vriedinne ben dan ga ik gewoon met me eigen shet Haha!
die is is super verkeersmak
en is heel lief voor de kar
en die kan ik beter aan omdat het natuurlijk me eigen shet is Knipoog
en de tuig zit bij summy goed opmaat

mcrielaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 17:25

ongelukken gebeuren nou eenmaal.. Scheve mond maar het is wel heel vervelend.. ik denk dat je het beste kan zorgen dat je de eerste paar x dat je weer met dinky gaat mennen iemand meeneemt, die dan zorgt zodra hij/zij weer schrikt van iets ze snel bij het hoofd gepakt kan worden.. Scheve mond

trouwens.. is het tuig voor dinky niet een btje te groot..? Lips are sealed Lips are sealed op die eerste foto van hem/haar..?

xxsummyxx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-04 21:08

Manuutje1990 schreef:
ongelukken gebeuren nou eenmaal.. Scheve mond maar het is wel heel vervelend.. ik denk dat je het beste kan zorgen dat je de eerste paar x dat je weer met dinky gaat mennen iemand meeneemt, die dan zorgt zodra hij/zij weer schrikt van iets ze snel bij het hoofd gepakt kan worden.. Scheve mond

trouwens.. is het tuig voor dinky niet een btje te groot..? Lips are sealed Lips are sealed op die eerste foto van hem/haar..?

ja die is ook tegroot
maar het zit nu al een stuk beter
omdat we gaatjes bij hebben geprikt *LOL*