Dat is een heel subjectief oordeel. Ik heb liever dat een paardje achter wat meer ruimte heeft. Als jij er geen last van hebt, en Pinky ook niet en het past verder allemaal goed....laat gaan!
Ziet er goed uit, lijkt echt sprekend op mijn welshje, die overigens ook erg ver van de bok af staat...heb zelfs langere strengen moeten aanschaffen. Zij de vorige eigenaar stond ze bijna met haar kont tegen de bok aan, kon haar benen niet eens naar achter strekken in de draf....was een shetlandwagentje, nu heeft ze heel veel ruimte en dat gaat prima zo!
Groetjes Anke
p.s. rijd je er ook al mee?!
Pink_Horizon
Geplaatst door de TopicStarter: 09-11-01 18:03
Denk dat Pinky het prima vind: de zweep is nu te kort... }> haha nee grapje
loes-freke
Geplaatst: 09-11-01 22:55
als ik jou was zal ik het verlopig laten zitten tot pinky goed en wel luisterd voor de kar. nu heb je het minste kans dat hij zijn achter benen beschadigd. dan kan je op een gegeven moment wel veranderen. maar als je het hele stuk er uit haalt is het zeker weten te klein voor pinky. voor soraya was deze (1.05) eigenlijk al te klein. in aardige draf kwam haar achter benen tegen de achter kant aan.
en voor irene sorry de kar is verkocht ben vandaag vrijdag 9 nov. langs gegaan. en een mooie fjord ook al hou ik persoonlijk niet zo van. gelukkig voor die paarden andere wel.
visje
Geplaatst: 01-12-01 19:06
Ze zijn inderdaad wat te lang, maar wat mij opvalt is dat de lamoenen ook helemaal recht zijn, of zie ik dat verkeerd??? Ik heb ze liever gebogen. De uiteindes naar buien en aan de kon van het paard breder dan waar ze aan't tuig bevestigd zijn. Dat is echt practisch om te draaien, en ook als je paard een grasbuikje heeft .