Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Huertecilla schreef:Citaat:Het punt van de verzekeing is wel valide in Nederland. Hier mag je ook zonder bit rijden en mennen en is met of zonder kar allemaal geen punt onder de basis-wa.
In Nederland moet je héél voorzichtig zijn met de zogenaamde 'kapstok-artikelen'. Een paard kan ook met bit doorlopen en een ongeluk maken, maar als dat zonder bit of zonder geaccepteerde alternatieve optoming gebeurd is het makkelijk om de schuld in de schoenen van de menner te schuiven ook al heb je die niet.
MinX schreef:...vandaar herhaal ik nog maar even, je zal me echt niet zien zonder bit op de weg ofzo hoor! Ik ben dan volgens sommigen knettergek,maar ik ben niet achterlijk. =) Ik heb een mooi omheind stuk, waar ik goed kan trainen.
MinX schreef:. Nou mijn vraag aan jou Billy, WIE, behalve mezelf kan ik nu in gevaar brengen?
Brendageene schreef:Als je een pony helemaal zelf hebt beleerd, van jongs af aan, en hij weet wat zijn plek is ligt het denk ik anders....
Sjonniej schreef:Maar een paard blijft een vluchtdier, als jij door het bos rijdt zonder iets aan zijn hoofd en er komt ineens een hond uit de bosjes schieten en die gaat blaffen en om hem heen schrikken, dan verwacht ik niet dat je pony dan ook na 5 stappen trug naar halt is...