[AR] [VD] Wat VD vraagjes

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-04 15:45

Flemen doet jamaica als ze labello op haar neus krijgt Haha! Is wat prettiger en schoner dan siroop denk ik Haha!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-04 15:53

Knipoog waarschijnlijk wel ja Haha!

elisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-04 17:47

Tessake schreef:
De paarden staan op een oude boerderij en er staan maar 3 stalletjes in dus heb er super veel plaats binne op de poetsplaats Lachen

alsk jou was zouk dat niet op de poetsplaats leren want dan gaat ie het ook doen strax onder het poetsen ( denk aan schrapen ed. met voetje geven!), ik zou het in de binnen of buitenbalk doen!!!!!

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-04 20:53

onzin, een paard denkt niet owh ik kom op de spuitplaats ik moet buigen....
Zou banketstaaf zijn, dan zou die van mij dus continu in de buitenbak door haar benen zakken (geeft wel leuke tafrelen denk ik Tong uitsteken)

Tessake

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-04 22:06

elisa"]
[quote="Tessake schreef:
De paarden staan op een oude boerderij en er staan maar 3 stalletjes in dus heb er super veel plaats binne op de poetsplaats Lachen

alsk jou was zouk dat niet op de poetsplaats leren want dan gaat ie het ook doen strax onder het poetsen ( denk aan schrapen ed. met voetje geven!), ik zou het in de binnen of buitenbalk doen!!!!!
[/quote]
ja heb hier geen buiten of binnebak alleen een wei en nu is het 1 modderpoel kunt ge echt niet met vd bezeg zijn

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-04 22:12

daarbij is gras alleen maar afleiding bij veel paarden.
IS die poetsplaats onverhard dan eigenlijk? Heb je een lekker trainingsstukje!

Tessake

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-04 22:53

nope maar voor voetje en kusje geven was het goed, Knipoog maar nu zal ik seves wel weer in de "wei" kunne oefenen het stuk wat nu een moderpoel is, is als het opgedroogt is gewoon grond dus daar rij ik dan normaal ook enz staat geen gras en de grote wei is nu nog afgesloten maar ze zullen er acter een week ofzo terug de grote wei op mogen Lachen

TOETJOEEE

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 13:51

stef schreef:
sorry, maar uit bovenstaand verhaaltje maak ik op dat je verwacht dat je paard in 1 dag EN de spaanse pas leert, EN de buiging.
Zo werkt dat natuurlijk niet.

Mijn vraag is dan: Waar ben je VD gaan trainen?

Jeetje, niet zo overdrijven hè?! Sommige paarden doen dat soort kleine dingetjes in een keer wel, en???
Verward Het paard gaat er toch niet dood aan, je weet toch niet hoe lang ze erover heeft gedaan? Verward

En VD kan je toch gewoon in de bak doen??? Schijnheilig

Sorry Scheve mond

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 16:42

ik zeg alleen hoe het over komt. En zo komt het op mij over, klaar...
Tuurlijk kan je VD in de bak doen, JUIST, maarja, als je geen bak hebt, wordt het moeilijk....
Ik overdrijf helemaal niet, ik weet niet hoe het verhaal in elkaar steekt en daar probeerde ik dus achter te komen (wat je kan lezen als je de rest van het topic ook leest)

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 17:47

Maar 2 'kleine dingen' als de spaanse pas en de buiging vind ik nog al wat!!!!!!

Ik ben al bijna 2 jaar bezig met een goede spaanse pas met Dennis en ik ben nog lang niet tevreden!!!!!!!!!!!!!!!(moet ik wel zeggen dat hij het verder al super doet hoor).