Oa roden , ter apel , Westerbork, dressuurcompetitie in Vlagtwedde , sonnega was van de week nog een wedstrijd en nog wel meer die me nu zo niet te binnen schieten
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

op het knollen veld. SophievdV schreef:Oh ja Joure gaan wij ook naar toe
Pjer: nice!! Wat voor paard heb je gekocht?
.
Als er eentje op zn kop krijgt met de zweep dan wordt het voor ons wel erg spannend. Geen idee hoe vaak dat gebeurt, maar in een 20 x 40 binnenbak vind ik dat wel spannend. We hebben vorig 2 tuigpaardenconcoursen gereden. De ene ging net aan en de andere blokkeerde ze volledig. Daarom zijn we nu gaan mennen. En ik overweeg nog een oornetje te kopen wat geluiden dempt. Any heeft dat zag ik. 
en dan weet ik dat ze in een soort paniek gaat. Op dat soort momenten moet ik echt consequent blijven rijden en dan kan ze op mij leunen als het ware. Het gaat vast goed komen, maar ik ben wel blij dat het buitenseizoen voor de deur staat
SophievdV schreef:Spaikey schreef:Ik heb als doel Z dressuur starten dit jaar.
Qua wedstrijd afstand zitten we hier in het Limburgse ook meestal op een 1/1.5 uur van huis. Vaak ook dezelfde wedstrijden heel veel keus is hier helaas niet
Wat een mooi doel! Je bent er ook al bijna zie ik.
Of leuke onderlinge waar je aan mee mag doen?