Quellian schreef:Ze is online![]()
ff lekker off-topic...
haha nog niet verhangen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
griebels"]
[quote="pjotr schreef:kijk in haar profiel en je weet genoeg
sweet_angel schreef:ik heb ook een veulen, niet veel ervaring met veulens, maar tog besloten hem NIET naar de opfok te doen, maar m in die tijd tot zen 3e alles zelf te leren, dan m tot zen 3e in de opfok te doen en er vervolgens een wild paard uithaal en em dan nog alles moet leren. een kennis van mij heeft altijd op fokkerijen en stoeterijen gewerkt en die zegt ook dat dit het beste is DE perfecte band te krijgen met je paard.
gijsenkim"]
[quote="sweet_angel schreef:ik heb ook een veulen, niet veel ervaring met veulens, maar tog besloten hem NIET naar de opfok te doen, maar m in die tijd tot zen 3e alles zelf te leren, dan m tot zen 3e in de opfok te doen en er vervolgens een wild paard uithaal en em dan nog alles moet leren. een kennis van mij heeft altijd op fokkerijen en stoeterijen gewerkt en die zegt ook dat dit het beste is DE perfecte band te krijgen met je paard.
sweet_angel schreef:ik heb ook een veulen, niet veel ervaring met veulens, maar tog besloten hem NIET naar de opfok te doen, maar m in die tijd tot zen 3e alles zelf te leren, dan m tot zen 3e in de opfok te doen en er vervolgens een wild paard uithaal en em dan nog alles moet leren. een kennis van mij heeft altijd op fokkerijen en stoeterijen gewerkt en die zegt ook dat dit het beste is DE perfecte band te krijgen met je paard.
Citaat:moet je vooral doen........ en je echt niks aantrekken van bokkers die al jaren fokken, handelen en beleren. Gewoon lekker eigenwijs doen........ dan verdien ik tenminste nog wat