[AR] [LO] Jong paard longeren

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

sharonaollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 22:01

Quellian schreef:
Ze is online

ff lekker off-topic... Schijnheilig

haha nog niet verhangen Haha!

Claudia19

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 00:33

volgens mij moeten we dit niet serieus nemen want volegns mij is dit gewoon iemand die en (stomme) grap wilt uithalen. ik neem het niet serieus in ieder geval.

Claudia19

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 00:34

kijk in haar profiel en je weet genoeg Knipoog

ankie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 00:43

ik snap niet dat je hem niet gewoon alvast gaat rijden?

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 00:52

pjotr schreef:

Dat wilde ik dus net zeggen!
Aan het poppetje in haar onderschrift te zien is dit een schaduwaccount van iemand die iets met (of juist niet) met pennymeisjes heeft. Zo doet ze zich dus ook voor nu Haha!
Is het niet de pennybitch ofzo Haha! Schijnheilig

sharonaollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 01:12

griebels"]
[quote="pjotr schreef:

Dat wilde ik dus net zeggen!
Aan het poppetje in haar onderschrift te zien is dit een schaduwaccount van iemand die iets met (of juist niet) met pennymeisjes heeft. Zo doet ze zich dus ook voor nu Haha!
Is het niet de pennybitch ofzo Haha! Schijnheilig
[/quote]
heey nu jullie het zeggen Haha!

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 01:41

Nee toch he... Niet nu pas gemerkt he?? Haha!

sharonaollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 01:49

griebels schreef:
Nee toch he... Niet nu pas gemerkt he?? Haha!

hahaha ik zie het echt pas net Bloos! Haha! haha lekker blont Haha!

Charly

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 20:47

ik heb ook een veulen, niet veel ervaring met veulens, maar tog besloten hem NIET naar de opfok te doen, maar m in die tijd tot zen 3e alles zelf te leren, dan m tot zen 3e in de opfok te doen en er vervolgens een wild paard uithaal en em dan nog alles moet leren. een kennis van mij heeft altijd op fokkerijen en stoeterijen gewerkt en die zegt ook dat dit het beste is DE perfecte band te krijgen met je paard.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 20:50

sweet_angel schreef:
ik heb ook een veulen, niet veel ervaring met veulens, maar tog besloten hem NIET naar de opfok te doen, maar m in die tijd tot zen 3e alles zelf te leren, dan m tot zen 3e in de opfok te doen en er vervolgens een wild paard uithaal en em dan nog alles moet leren. een kennis van mij heeft altijd op fokkerijen en stoeterijen gewerkt en die zegt ook dat dit het beste is DE perfecte band te krijgen met je paard.

moet je vooral doen........ en je echt niks aantrekken van bokkers die al jaren fokken, handelen en beleren. Gewoon lekker eigenwijs doen........ dan verdien ik tenminste nog wat Haha!

Charly

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 20:50

wat een grapjas joh met dat profiel van dr..!! ze is wel slim.. want bij dr naam heeft ze Tatjana staan en dr email Tabitha.. Boos!

Charly

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 20:51

gijsenkim"]
[quote="sweet_angel schreef:

moet je vooral doen........ en je echt niks aantrekken van bokkers die al jaren fokken, handelen en beleren. Gewoon lekker eigenwijs doen........ dan verdien ik tenminste nog wat Haha!
[/quote]

huh hoe bedoel je dat nou????? Verward

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 20:53

Nou dan mag je mij straks inhuren om voor veel geld je paard weer in het gareel te krijgen Haha!, mij hoor je niet klagen hoor. Ik verdien mn boterham aan mensen die vinden dat hun wel een veulen op kunnen voeden en dan van een koude kermis thuiskomen

Charly

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 20:54

ach of ik jou zal inhuren? denk het niet.. hou niet zo van mensen die denken dat ze goed zijn..dus, gelukkig maak ik mijn eigen keuzes Lachen

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 20:57

sweet_angel schreef:
ach of ik jou zal inhuren? denk het niet.. hou niet zo van mensen die denken dat ze goed zijn..dus, gelukkig maak ik mijn eigen keuzes Lachen

of een van mn collega´s dan Haha! Knipoog

Charly

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 20:59

hahaha ook niet Haha!

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 21:02

ik help het je hopen.........

Charly

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 21:06

ik heb genoeg mensen met ervaring die me helpen dus dat zal egt geen probleem worden

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 22:06

Toch nog even voor de duidelijkheid voor sommige mensen:

Op het profiel van haar moet je NIET letten Haha!. Wij(ik, Amethyst, paardenloverr....) hebben naar aanleiding van het pennymeisjestopic in de huiskamer een pennyprofiel gemaakt. Jordentjeuh heeft dat profiel gewoon van ons nageaapt Knipoog

Nerwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 22:19

Precies Katleen...
Ze vroeg zelfs aan mij of we dat moesten doen bij een of andere website Haha! Zelfs of dit echt waar was Bloos!

Fenny

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 22:23

sweet_angel schreef:

hier ben ik het dus echt niet mee eens.... de paarden voeden elkaar binnen de kudde op, dus dat zal echt niet gebeuren.

Citaat:
moet je vooral doen........ en je echt niks aantrekken van bokkers die al jaren fokken, handelen en beleren. Gewoon lekker eigenwijs doen........ dan verdien ik tenminste nog wat

en hier dus ook niet .... als je een veulen 'gewoon zelf' opvoedt hoeft het echt niet zo te gaan hoor. ik hou mijn veulen (ok, een kleine welsh) ook thuis, gaat ook niet naar een opfok. maar misschien dat jij in dit geval een KWPN oid bedoelt? (ik kan ernaast zitten hoor ... ? Verward )

Charly

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 22:25

ik heb een welsh cob veulen..

Fenny

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 22:27

trouwens... heb haar profiel ook even bekeken Verward *LOL*

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 22:29

ik heb het over alle soorten paarden......... paarden horen bij elkaar te lopen op de wei tot ze een jaar of drie zijn........ dat mag best aan huis, dat geeft niks......... als ze maar met andere paarden samen op het land gaan. Ik heb ze liever met zo weinig bemoeienis van mensen als maar mogelijk is. Dat zijn de meest handelbare paarden om in te rijden. Ik merk het gelijk als een paard teveel in handen is geweest en zeker als ze in verkeerde onkundige handen zijn geweest...... dan heb ik er altijd mn handen vol aan en kan je de hele flikkerse bende weer gaan corrigeren

Charly

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 22:32

charly gaat op het land met een wat oudere ruin.. waardoor die ook heus wel zal opgevoed worden.. Lachen maar nogmaals.. ik heb al genoeg mensen die ervaring hebben en mij ook bij de opvoeding gaan helpen. het inrijden ga ik zelf doen, met wel een goede instruteur