Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Tessebes"]
[quote="stef schreef:die wagentjes hebben meer bokkers hier.
Waarom zou jij het niet kopen Tessebes? Ik vind dat ze altijd zo met de knieeen in de nek zitten bji deze wagentjes.....
De wielen vind ik persoonlijk afgrijselijk, heb liever wat fijners
). Voor jou gaat het prima Stef. Maar als je adriaan mee wilt nemen (voor langere ritten) is misschien een iets luxer wagentje geen overbodigheid.
Op zich een heel fijn ding, maar voor Foxy was hij eigenlijk net iets te zwaar. Voor Oscar perfect omdat hij alles behalve lui is, en met zo'n zware kar gaat ie toch wat minder makkelijk aan de kletter.

heb er nu een tuinkussen opliggen, want dat hout onder je kont en in je rug zit echt niet prettig. en je benen kun je ook niet echt kwijt. heb 1 been meestal buiten de kar hangen omdat ik anders echt klem zit.
voor de rest loopt hij door die autobanden wel lekker over zand, maar het nadeel is ook dat hij helemaal van hout is. moet dus echt erop letten dat hij goed in de verf zit, vooral de onderkant. als ik vaker zou gaan rijden zou ik liever iets van een marathon wagentje hebben. heb ook een dresseerkar gehad, maar die heb ik er snel weer uitgedaan. ik zat echt te schudden als hij ging draven.