Mama_rianne, waar komt jouw wagentje vandaan? Zie trouwens dat hij nu geen broek omheeft, waarom is dat?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
cinniz123 schreef:heeft iemand van hier toevallig ervaring met de marathon recreatie wagen ‘Jans’ van tjeu vd meulegraaf?
Deze heeft 12 inch wielen,spoorbreedte 125cm en bokhoogte ca 85cm. Pony’s zijn 95cm en gok nieuwe 92/93cm
Of zeggen de kleine shet eigenaren niet doen en voor 16 inch gaan?
Met bokhoogte 103cm?
Ben ff alle opties aan het nalopen.
Voorlopig zal het alleen enkelspan zijn maar hoop met de tijd weer een leuke groom te kunnen vinden zodat 2span door kan gaan.
Mijn 19 inch hca gaat er uit dus ik ben in 2 strijd sulky of 4 wieler.
Pony is net beleerd en loopt daar voor een 4wieler maar geen idee wat die maten daarvan zijn.
Fotootje voor een kleine indruk
[ [url=m/Dhb8ot.jpg]Afbeelding[/url] ]
cinniz123 schreef:heeft iemand van hier toevallig ervaring met de marathon recreatie wagen ‘Jans’ van tjeu vd meulegraaf?
Deze heeft 12 inch wielen,spoorbreedte 125cm en bokhoogte ca 85cm. Pony’s zijn 95cm en gok nieuwe 92/93cm
Of zeggen de kleine shet eigenaren niet doen en voor 16 inch gaan?
Met bokhoogte 103cm?
Ben ff alle opties aan het nalopen.
Voorlopig zal het alleen enkelspan zijn maar hoop met de tijd weer een leuke groom te kunnen vinden zodat 2span door kan gaan.
Mijn 19 inch hca gaat er uit dus ik ben in 2 strijd sulky of 4 wieler.
Pony is net beleerd en loopt daar voor een 4wieler maar geen idee wat die maten daarvan zijn.
Letsdunit schreef:Sharonsemme, is dit wagentje voor recreatief gebruik gemaakt ?
sharonsemme schreef:StalNollie schreef:Lijkt zo n grote kar voor een enkelspan mey een maatje shet ervoor of verkijk ik me daar op?
Ja klopt dat lijkt heel erg op de foto. Toen ik hem in het echt zag leek hij miniatuur haha. Zal morgen even een foto maken met de shet ervoor!