xxpetraxx schreef:Wij gaan het ook weer proberen, vorig haar af moeten melden ivm mijn gebroken knie. Maar nu voor 90% inzetbaar! Ik mag om 12.20 de dressuur in. [ [url=m/R0nTXt.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zet hem op!!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sietske1 schreef:Wij doen voor het eerst mee, we hebben ook nog niet eerder aan een dergelijke wedstrijd meegedaan. Tot dusver alleen maar aan buitenritten en tochten deelgenomen. Wel wat spannend zo voor het eerst, maar heb er zin in en ben vooral benieuwd hoe het gaat. M'n man aan de leidsels en ik achterop. Wij starten om 10.10 uur in de dressuur.
(Eigenlijk ben ik meer een stille lezer, maar nu toch even een berichtje )
assie schreef:Zo. Dat was gezellig in zuidlaarderveen. De catering was weer top en de sfeer super.
De ochtendstarts hadden snorkels en zwemvliezen nodig om de hindernissen door te komen in de plensbui.
De middagstarts hadden nog redelijk weer, maar moesten wel echt modderworstelen door de sporen van hun voorgangers. Maar dat mocht de pret niet drukken. Het was gewoon gezellig met mooie sport
assie schreef:Sietske, hoe was jullie eerste marathon bevallen? Kon je de hindernissen goed onthouden en doorkomen? Waarmee menden jullie?