[AR] Waar vind ik een beginners menpaard die ook onder het zadel?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Licor

Re: Waar vind ik een beginners menpaard die ook onder het zadel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-17 13:14

Ik heb wel een leuke pony te koop en weet zeker dat ze aan je verwachtingen zal gaan voldoen.. maar er zit nog wel wat werk aan..
Ik denk dat het gewoon een kwestie van goed zoeken is.. en investeren in les is natuurlijk ook nooit verkeerd.. dan kun je samen groeien

Grainey

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-17 17:39

Ze zoekt een beginners menpaard, die ook onder het zadel loopt, denk dat een pony die momenteel alleen onder het zadel loopt nog wel heel wat tijd nodig heeft om aan die verwachtingen te gaan voldoen.

Wat die prijs betreft, wat is kant en klaar, voor wedstrijden, of voor buitenritten/recreatie, maakt ook nog weer een heel verschil, sowieso zijn echt betrouwbare kinderpony's goud waard.

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-17 17:46

Wij hebben onze Arabofries die betuigd en gereden was bij Peter Chardon vandaan, hij heeft hoofdzakelijk Friezen en Arabofriezen, maar je zou altijd eens kunnen informeren, je weet nooit.

Licor

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-17 17:59

Grainey schreef:
Ze zoekt een beginners menpaard, die ook onder het zadel loopt, denk dat een pony die momenteel alleen onder het zadel loopt nog wel heel wat tijd nodig heeft om aan die verwachtingen te gaan voldoen.

Wat die prijs betreft, wat is kant en klaar, voor wedstrijden, of voor buitenritten/recreatie, maakt ook nog weer een heel verschil, sowieso zijn echt betrouwbare kinderpony's goud waard.

Ik weet niet of je het dan over mijn merrie hebt, maar zij is tot nu toe wel braaf voor de wagen hoor ;)
Maar zoals ik al zei zit er zeker nog werk aan voordat ik haar als
menpony voor beginners zou verkopen.. daar heeft ze nu nog niet genoeg ervaring voor.. desniettemin weet ik zeker dat ze wel het type paard zou kunnen worden wat TS zoekt ;)

Dat is ook wat ik met mijn post probeerde te zeggen.. de alles erop, kant en klaar ponys liggen niet voor het oprapen.. maar er staan denk ik wel genoeg ponys te koop die met wat tijd en les precies kunnen worden wat ts zoekt.. en dan verbreed je je zoekcirkel waardoor je makkelijker wat vind ;)

Grainey

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 00:37

Als dat die forester is, dan zou ik in de advertentie er nog maar bij zetten dat ze betuigd is, want ik zie het niet staan.
Daarbij mag je van een pony van 10 jaar toch al enige ervaring verwachten, maar ik ken de pony verder ook niet, dus doet er verder ook niet toe. Denk alleen dat TS duidelijk iets anders en groters zoekt.