Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
KittyDylan schreef:Hier gaat het tot nu toe prima! We rijden door het dorp en dus ook met richting aangeven en verkeersregels. Pas nog een paar bochten met één hand moeten maken, je moet het wel door hebben.. (opzij en op je horloge kijken is ons gezegd, iig naar links)
De 20e weer de volgende les, examen komt wel steeds dichter bij nu.
Wat hebben jullie dan aan theorie?
KittyDylan schreef:Even zo kijken welk boek wij hebben.
Nee volgende week valt weg vanwege menwedstrijden. (Nationale menwedstrijden op de Peelbergen meen ik)
We hebben normaal iedere zaterdag
KittyDylan schreef:Ik heb zaterdag nog les en dan examen... Oh en nog ergens een theorie les. We zijn de oefenexames al aan het doen en het gaat verschrikkelijk!
Vooral die verkeer vragen. Ik heb nog geen rijbewijs, weet ik veel hoe die werken
Zal zo nog maar even een foto van ons theorieboek maken
KittyDylan schreef:Krijg hier onder nu een reclame om mijn vrachtwagen bewijs te halen, lol
De oefensite die ik had (http://www.ve-ca.nl/mennen-koetsierbewi ... amens.html) is de laatste bijna alleen maar verkeer... maar een paar over mennen zelf.
SRR denk ik. Krijg toevalig net eeen mailtje van "Info SRR Nederland"
KittyDylan schreef:Dus als ik het goed begrijp zie je niet wat je fout hebt gedaan?
Ga het linkje ook even naar mijn moeder sturen, die gaat ook voor het menbewijs.
Die vond vooral de verkeers vragen al niet goed kloppen volgens mij
KittyDylan schreef:Haha ja, zo stond bij die ene oefentoets de vraag "Wat is mok?" Met als een keuze "Een koffiebeker"
![]()
Mam ziet er wel tegen op. Vindt het niet heel leuk omdat we het niet met een eigen pony doen.
Ik hoop ook dat ik slaag. Al was her meer om ook ervaring op te doen. Had voorheen nog nooit gemend en dit was een mooie kans.
Geen idee hoe groot de groep precies is. Het paard waar ik mee mag zit ook nog zijn (oude) baasje bij en een ander. Mijn moeder doet ook met een ander samen wat het 5 maakt. Ik denk dus zo ongeveer met 8 in totaal. Maar dat weet ik niet zeker
KittyDylan schreef:Dit is trouwens het boek dat ik heb
[ [url=m/wx8iH6.jpg]Afbeelding[/url] ]
KittyDylan schreef:Pff ik krijg nu wel zenuwen hoor. Voor de theorie.
Mijn moeder twijfelt nog of ze wel de praktijk gaat doen.