Gezellig irene. Gewoon meedoen al is het maar voor de ervaring. Ik doe ook mee met menno in assen en t zandt
Ir1ne
Geplaatst: 12-12-16 23:39
roekes schreef:
Gezellig irene. Gewoon meedoen al is het maar voor de ervaring. Ik doe ook mee met menno in assen en t zandt
Hihi de hele noordelijke delegatie zit hier . T Zandt ga ik niet rijden. Te kort dag, wil echt goed voorbereid starten. Miss assen, maar denk gewoon pas t outdoor seizoen
Nee vraagprogramma zit nu in de aanmeldingsfase. Parkeren zijn we nu hard over aan het nadenken omdat die ruimte gewoon beperkt is. Dus dat gaan we fatsoenlijk uitzoeken, uitbreiden en regelen.
Ik hoop dat ik begin januari de pony's weer voor de kar kan zetten en dan 4 februari weer knallen in 't zandt! Daarna Winschoten en Assen! Door mijn blessure blijven mijn pony's in dezelfde klasse lopen als de outdoor kampioenschappen....
Ir1ne
Geplaatst: 13-12-16 20:40
assie schreef:
Nee vraagprogramma zit nu in de aanmeldingsfase. Parkeren zijn we nu hard over aan het nadenken omdat die ruimte gewoon beperkt is. Dus dat gaan we fatsoenlijk uitzoeken, uitbreiden en regelen.
Voor 2017 nog niks opgegeven. Start 17dec nog in Gorssel. Sinds 11maand weer op pad, eindelijk .
Marlies1
Geplaatst: 16-12-16 00:03
Ir1ne schreef:
Ik ga in 2017 ook starten ik wacht dan ook met smart op de outdoor wedstrijd kalender
Ik ook. Duurt lang, he?!
Ipsilonka
Geplaatst: 16-12-16 16:14
assie schreef:
Meerdere keren op een dag prijsuitreiking doen? Als het nu 2 x is bijvoorbeeld dan 3 x?
Vorig jaar was het moeilijk voldoende deelname te krijgen bij het vaardigheidskampioenschap in noord, dus toen is zelfs op het laatste moment de hobbyklasse toegevoegd, net zoals de tandems en de vierspannen, door flink te promoten en deelnemers sprokkelen is het toen doorgegaan, kantje boord trouwens. Dus zou niet meteen het hele dorp mobiliseren, ik zou eerst maar eens kijken wat er zich aanmeldt.
Ir1ne
Geplaatst: 17-12-16 14:06
Marlies1 schreef:
Ir1ne schreef:
Ik ga in 2017 ook starten ik wacht dan ook met smart op de outdoor wedstrijd kalender
Ik ga er van uit dat begin mei Leek is en begin juni Vries en dan in juli Zuidlaren. Dan hebben we ook nog Westerbork begin april. In juni ook vaak Roden, Ten Post en Veenhuizen. Maar die vallen altijd in mijn vakantie ☺️. Maar ik heb er ook enorm zin in. En dan nog de vele oefenmarathons waar we ook vaak heen gaan. Maar dat is een andere topic.
Nee, je moet lid zijn van de KNHS (hoeft niet perse via een vereniging, kan ook gewoon los). Dit geld ook voor hobby-rubrieken.
Hier de 1e wedstrijd de 15e in Heesch. Tommy mag daar 1 dressuurproefje en 1 vaardigheidrondje (beide HC) rijden, ervaring op doen op ander terrein. Benieuwd wat ie ervan vind.
En met tweespan een rondje vaardigheid en een SGMW proef. Mooi om vast te oefenen voor het buitenseizoen.