Gem schreef:Jek![]()
(maar je durft wel)
Ik deel die mening, brr, je valt idd op... het is wel een bont festijn.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
F_inley schreef:Oké dit is het dus geworden veel leuke reacties gehad en de jury kon er om lachenmocht er een jury zijn die net echt niet waarderen kan heeft hij een zwarte achterkant dus kan hem omdraaien. Uit eindelijk wil ik voor de vaardigheid een paarse zodat pony lief en ik dan beter bij elkaar passen
![]()
[ [url=m/Imi1HF.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/kJI9zN.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ipsilonka schreef:Ik vind het echt geen gezicht. Met name omdat geen kleur bij elkaar past. Pony/kar/menner alles anders. Maar ik ben een zwart/rood tutje
sasjaaa schreef:Ipsilonka schreef:Ik vind het echt geen gezicht. Met name omdat geen kleur bij elkaar past. Pony/kar/menner alles anders. Maar ik ben een zwart/rood tutje
Hier ben ik het mee eens, als je een beetje kleur in wil brengen is wel zo mooi om dan dezelfde of in elk geval bijpassende kleuren te nemen.
Vooral het paarse oornetje vloekt nogal
Ipsilonka schreef:Ik zat nog even na te denken. Als je zelf bijvoorbeeld een sjaaltje in de kleur van de wagen en een paars menschort doet, dan wordt het al meer een geheel. Waarbij jij dan de schakel bent tussen kar en pony.
F_inley schreef:sasjaaa schreef:Hier ben ik het mee eens, als je een beetje kleur in wil brengen is wel zo mooi om dan dezelfde of in elk geval bijpassende kleuren te nemen.
Vooral het paarse oornetje vloekt nogal
Het paarse oornetje is het zelfde als het paarse randje van de beschermers alleen is hij nogal fel op de foto viel mij ook al op
Marmot schreef:Hou er rekening mee dat je niet zoveel tijd hebt tussen dressuur en vaardigheid. En je moet alles meeslepen, het campeerterrein ligt nl niet altijd naast het wedstrijd terrein.
Maar voor je fans ben je wel lekker makkelijk te vinden