[AR] Outfit dressuur en vaardigheid

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 01:02

Gem schreef:
Jek :=

(maar je durft wel)

Ik deel die mening, brr, je valt idd op... het is wel een bont festijn.

F_inley

Re: Outfit dressuur en vaardigheid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-17 08:06

Haha ja het is ding of niet. Met de dresuur is Fin gewoon helemaal neutraal dus eigenlijk in het zwarte :j vandaar dat ik eigenlijk voor de vaardigheid nog wat paars wil.

Zoals de staleigenaar en mensen in de kantine zeiden dit is gewoon echt Lisanne en je houd ervan of niet. En geloof zeker dat ik nog jury's tegen ga komen die het niks vinden maar dat zie ik dan wel weer. En mocht ik hogerop komen zal het allemaal wat serieuzer worden qua kleur :j

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 12:30

Ik vind het echt geen gezicht. Met name omdat geen kleur bij elkaar past. Pony/kar/menner alles anders. Maar ik ben een zwart/rood tutje :P

Patricia_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 12:58

F_inley schreef:
Oké dit is het dus geworden veel leuke reacties gehad en de jury kon er om lachen :D mocht er een jury zijn die net echt niet waarderen kan heeft hij een zwarte achterkant dus kan hem omdraaien. Uit eindelijk wil ik voor de vaardigheid een paarse zodat pony lief en ik dan beter bij elkaar passen :o

[ [url=m/Imi1HF.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/kJI9zN.jpg]Afbeelding[/url] ]

Nou je kan zien waarvan je houdt!

Sascho

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 13:31

Ipsilonka schreef:
Ik vind het echt geen gezicht. Met name omdat geen kleur bij elkaar past. Pony/kar/menner alles anders. Maar ik ben een zwart/rood tutje :P

Hier ben ik het mee eens, als je een beetje kleur in wil brengen is wel zo mooi om dan dezelfde of in elk geval bijpassende kleuren te nemen.
Vooral het paarse oornetje vloekt nogal

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 13:44

Ik zat nog even na te denken. Als je zelf bijvoorbeeld een sjaaltje in de kleur van de wagen en een paars menschort doet, dan wordt het al meer een geheel. Waarbij jij dan de schakel bent tussen kar en pony.

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-17 14:30

sasjaaa schreef:
Ipsilonka schreef:

Hier ben ik het mee eens, als je een beetje kleur in wil brengen is wel zo mooi om dan dezelfde of in elk geval bijpassende kleuren te nemen.

Het paarse oornetje is het zelfde als het paarse randje van de beschermers alleen is hij nogal fel op de foto viel mij ook al op :j

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-17 14:31

Ipsilonka schreef:
Ik zat nog even na te denken. Als je zelf bijvoorbeeld een sjaaltje in de kleur van de wagen en een paars menschort doet, dan wordt het al meer een geheel. Waarbij jij dan de schakel bent tussen kar en pony.

Voor de vaardigheid is dit ook wel de planning maar paars van mijn wagen is nog moeilijker te vinden dan roze wat bij de wagen past.

Sascho

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 18:38

F_inley schreef:
sasjaaa schreef:

Het paarse oornetje is het zelfde als het paarse randje van de beschermers alleen is hij nogal fel op de foto viel mij ook al op :j

Ja dat had ik gezien, alleen zo'n randje bij de peesbeschermers vind ik dan nog wel leuk maar die oren is wel erg opvallend..
Verder is je paard paars en jij roze, ik zou het mooier en rustiger vinden om het bij 1 kleur te houden

Shar_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 18:40

Maar waarom ben jij roze en pony paars? Doe dan allebij Roze :)

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-17 21:02

Shar_Angel schreef:
Maar waarom ben jij roze en pony paars? Doe dan allebij Roze :)

Ja wil dus uit eindelijk voor de vaardigheid een paars menschort alleen moet dan even mijn zus heel lief aankijken. Verder heb ik voor pony lief ook alles nog in het roze dus wil ook zeker wel af gaan wisselen :j

Marmot

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 22:51

Hou er rekening mee dat je niet zoveel tijd hebt tussen dressuur en vaardigheid. En je moet alles meeslepen, het campeerterrein ligt nl niet altijd naast het wedstrijd terrein.
Maar voor je fans ben je wel lekker makkelijk te vinden

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-17 07:27

Marmot schreef:
Hou er rekening mee dat je niet zoveel tijd hebt tussen dressuur en vaardigheid. En je moet alles meeslepen, het campeerterrein ligt nl niet altijd naast het wedstrijd terrein.
Maar voor je fans ben je wel lekker makkelijk te vinden

Ik rij alleen dressuur en vaardigheid bij mij op stal en geen samengestelde wedstrijden ;) haha ja iedereen weet wel altijd dat ik binnen kom _O-

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 01:48

Ehhhh ja smaken verschillen zullen we maar zeggen :D

Maar....lekker blijven doen wat JIJ leuk vindt :j dat is het belangrijkste

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-17 10:19

Haha dat blijf ik ook zeker doen. Toen ik mijn wagen had opgehaald zei iedereen dat meen je niet die kan niet blabla en nu is iedereen er aan gewend en vinden ze hem super gaaf ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 16:05

Ik hou van roze én van paars! Maar ik zou het veel mooier en stijlvoller vinden als het het één of het ander is. Je wagen is roze, dus zou ik verder voornamelijk zwart en enkele (dezelfde tint) roze details bij jou en je paard houden. Dat kan dan opvallend en stijlvol zijn

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-17 17:49

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-17 18:39

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-17 21:46

Jahhhh ga ik doen _O- *\%/* *\%/*