nine1987 schreef:Mijn pony is nog jong en pas enkele malen meegeweest op amder terrein.. Een vriendin van mij vond t een strak plan om ons op te geven voor een samengestelde wedstrijd, maar dit vind ik persoonlijk nog erg spannend en mijn pony houdt dat nog niet vol.. Die valt dan dood neer ben ik bang..
Maar mijn eigenlijke vraag: weet iemand zo'n wedstrijdje, niet al te idioot ver vanaf alphen aan den rijn..?
Jammer, dat je niet in het noorden zit. In Leek kun je donateur van mensport Nienoord worden en het hele jaar gebruik maken van de hindernissen en het parcours. Dat geen we dit weekend nog even doen.

. Eén hindernis te krap aangereden, misten poortje, waren de kluts kwijt en konden kluts niet meer terug vinden. Alfabet door elkaar gehusseld en de EL was een feit. Het doel was echter al bereikt: een brave, heel gebleven QH en zonder kleerscheuren, nat pak of kapotte spullen het parkeerterrein weer bereiken
.
nogmaals wel heel erg bedankt!!
. Daar gaat ze niet mooier van lopen zeg maar

, omdat ik de jury niet groette en niet wachte op de bel. Maar hij zag het door de vingers de lievert
. Kreeg ook te horen dat de groom stil moest zitten en zijn mond moest houden. Het wegparcours ging gewoon goed. Toen marathon die fantastisch ging we hebben alle 6 genomen waarvan we 4 goed hadden gereden. En hij ging door de waterbak
.