1e ronde, binnen de tijd, 1 balletje.
2e ronde, binnen de tijd, 2 balletjes.
Hij heeft heeeelll veel geleerd vandaag

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
.
.
Niet zo handig in mijn tentamenweken maar goed, ik moet wat meer dressuur gaan starten ipv vaardigheid dus dan doen we dat maar
assie schreef:Ben wel benieuwd trouwens naar de hoeveelheid starts. Of die omhoog of juist omlaag gaat. Bij onze wedstrijd zijn er nu al een aantal mensen die met 3 spannen gaan starten (2x enkel, 1x dubbel) in plaats van met hun ene dubbelspan zoals vorig jaar.
Patricia_86 schreef:cleej schreef:Leuk om iedereen weer te volgen!
Marja en ik gaan zondag naar De ronde Dressuur en Vaardigheid.
had ik ook heen gewild maar was al vol helaas
!
!

. Met 2 proeven zou het een verdubbeling zijn van de tijd! Er zijn geen accommodaties waar je 2 proeven tegelijk kunt laten verrijden. tine10 schreef:Assie ik ben heel benieuwd naar je plannen voor 't Zandt. Helaas kunnen wij 6 februari niet en er staan dit jaar maar weinig d/v wedstrijden op de kalender die ook nog enigszins in de buurt zijn. Dus ik hoop dat je er wat leuks van maakt
Nu nog even de vraag of het ook geregeld kan worden. Qua tijd en bemensing kan het best een uitdaging worden namelijk. Maar goed, als het rond is, dan zal ik het melden.
Betekent helaas ook dat het niet goed gesteld is met de hoeveelheid menners in Noord.