Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ymor schreef:Voor mij pakt het wel goed uit. Ik kan nu twee pony's enkelspan starten en ook tandem/tweespan. Ik ben blij maar snap ook dat het voor de meerderheid niet leuk is.
janouk schreef:Neoenlight licht eens toe, waarom mensen voordeliger uit zijn?
Ymor schreef:Voor mij pakt het wel goed uit. Ik kan nu twee pony's enkelspan starten en ook tandem/tweespan. Ik ben blij maar snap ook dat het voor de meerderheid niet leuk is.
Ymor schreef:Dat doe je nu sneller dan eerst!
janouk schreef:https://www.knhs.nl/lidmaatschap/rekenv ... enkelspan/
Met droge ogen rekent de KNHS je gewoon voor dat je als enkelspanmenner
€ 25,90 meer moet betalen in 2016.
(*&^%#^$^&^*()_
En ze vergeten de € 32,75 terug te betalen voor een maandblad dat niet meer komt.
Patricia_86 schreef:Ymor schreef:Dat doe je nu sneller dan eerst!
Ja inderdaad. Ik had alles al opgezegd. Ook vereniging. Ik kijk nu beetje rond naar voordelige vereniging. Daar zit ook echt heel veel verschil in!
Sommige verenigingen rekenen bijv als startkaartlid 95 euro ecxl KNHS Lidmaatschap en andere maar 25 excl lidmaatschap KNHS.
tine10 schreef:Klopt, maar als je geen wedstrijden meer rijdt, is het toch ook niet meer zinvol om van een vereniging lid te blijven?
tine10 schreef:Klopt, maar als je geen wedstrijden meer rijdt, is het toch ook niet meer zinvol om van een vereniging lid te blijven?
Patricia_86 schreef:Ymor schreef:Dat doe je nu sneller dan eerst!
Ja inderdaad. Ik had alles al opgezegd. Ook vereniging. Ik kijk nu beetje rond naar voordelige vereniging. Daar zit ook echt heel veel verschil in!
Sommige verenigingen rekenen bijv als startkaartlid 95 euro ecxl KNHS Lidmaatschap en andere maar 25 excl lidmaatschap KNHS.