Nog steeds mistig hier, gisteren ook al de hele dag beperkt uitzicht gehad.
VHU blijkt wandelende VVV haha
En ik zie allemaal leuke ponys/paarden voorbij komen.
Zoonlief heeft gisteren lekker gesprongen met Sam en hij zat echt te genieten. Zo fijn om te zien. Wie weet gaan ze toch ook weer springwedstrijdjes rijden.
Ben die ribben nu echt wel heel erg zat. Mijn slapen was altijd al niet zo best, maar nu lig ik helemaal vele uren wakker. Ik kan namelijk echt niet slapen op mijn rug. Maar ja, een andere houding lukt niet.
Maar goed, ik moet niet zeuren. Met een paar weken is dit weer voorbij.
Als ik dan denk aan alle ellende van Avaluna...... is dit peanuts.
Vanmiddag heeft zoonlief gitaarles en priveles. Ben benieuwd of me dat gaat lukken..... Hij zal in ieder geval alles zelf moeten doen, behalve dan het autorijden

uiteindelijk zijn we per 1 september de trotse eigenaar van een leuk plekje midden in de polder van Zeeland

ik heb 2 jaar in r'dam rondgelopen, ben blij dat ik er niet meer heen hoef.
komt vast goed.
maar ze liep niet fijn met haar ene achterbeen. Vermoed dat het van de mok komt. Heb haar dus gewoon maar het land op gedaan nadat ik alles had ingesmeerd met sudocreme (ze hadden haar binnen gehouden, op zich prima omdat ze zich bezorgd maakten maar ik had zoiets van doe haar er toch maar uit ondanks wat getrek en gekreupel, omdat ik dus denk dat het mok is). Zo weer even terug om korsten er goed af te krijgen. Was gisteren niet geweest, zul je altijd net zien dat het dan mis gaat
) Ik rijd als 49-jarig Pennymeisje aangespannen dressuur- en vaardigheidswedstrijden met mijn Welshje Dandy van 1.25 m. Een snoepie, niet echt een showbink, maar ik doe er alles mee; lekker buiten rijden, Eper Paardenvierdaagse, wedstrijdjes enzo en ben er helemaal gek mee, mijn super braverik.