[AR] Boerenmentuig

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-15 15:41

hotchocolat schreef:
Ik heb er een. Lang geleden eens op de kop getikt

en die wil je ook 'kwijt' ? :+

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-15 16:05

Wij Gaan ook nog een keer op zoek naar een mooi oud boerentuig voor de wat luxere gelegenheden of voor wedstrijden.
Ook komt er nog een tuig waar veel mee gewerkt gaat worden (bomen slepen, weide slepen/maaien/hooi schudden etc, ploegen en dat soort dingen)
En het paard moet voor de wagen komen, moet dan nog ff uitzoeken of ik het tuig zo kan aanpassen dat dit kan dat het ook nog een beetje veilig blijft.

Maar ze is nog geen 2 dus ik heb nog tijd genoeg om wat te zoeken en te sparen :)

Voor het werk komt er waarschijnlijk een moderne haam, hier is al het houtwerk vervangen door metaal. Wel minder mooi, maar wat onderhoudsvriendelijker
Afbeelding

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-15 12:22

cloris schreef:
xJolijn schreef:
[ [url=m/O7qmO4.jpg]Afbeelding[/url] ]

Zo'n tuig? Overigens geen idee waar je dat kunt kopen :o

Zo een bedoel ik! en we gaan er geen kar achter hangen hoor maar het is om de bak te slepen;) Divoza heeft ze wel zag ik maar die zijn ook vrij 'prijzig' voor iets wat we niet heel intensief gebruiken. Mocht iemand er nog een hebben liggen en die kwijt willen :D Een gareel gaat het niet worden hoor.. ik zoek vrolijk door;)

Kom ik opeens tegen: http://link.marktplaats.nl/m908372352