Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Gem schreef:Ik vind dat het hier wel overdreven word. Maar okee, weinig indoormarathons gezien, slechts eentje meegedaan met de Anda. Hij gaat echt niet sneller lopen van de zweep, hoewel hij ook wel eens een tikje moet hebben om de stemcommando te bekrachtigen.
In Merselo (onze enige startplek) vond ik de muziek overigens erg meevallen; in Ermelo bij de Strijd der Districten afgelopen weekend ook. Zeker niet zo dat menner / paard of pony, menner / groom elkaar niet konden verstaan.
Klasse-systeem zou ideaal zijn (op zijn minstom als groentje tegen Berry vd Bosch en Frans Hellegers te moeten rijden in dezelfde klasse) , maar ongetwijfeld al eens besproken bij de KNHS en niet haalbaar gebleken.
Ik denk dat het seizoen daarvoor te kort en qua weer (gladheid / sneeuw) te onbetrouwbaar, te weinig wedstrijden, te weinig maneges met dubbele rijbakken (waarvan minimaal eentje 20 x 60) en parkeermogelijkheden.