gem hoe weet je dat de laatste 2 ritten ook voor ruiters is en voor iedereen?
Gem
Geplaatst door de TopicStarter: 16-02-15 21:45
Spatter, dat weet ik niet zeker, maar vorig jaar stonden ze ook op de lijst. De links van vorig jaar werken echter niet meer. Degenen die interesse hebben, kunnen het eventueel navragen .
Gem
Geplaatst door de TopicStarter: 16-02-15 21:54
Bernoe schreef:
De wooldse staat er nog niet tussen hoor...
Voor de barchemse 4daagse is de inschrijving geopend.
Zo gauw je een link hebt voor de Wooldse Vierdaagse, zet ik hem er tussen .
Gem
Geplaatst door de TopicStarter: 16-02-15 23:04
Lijst is weer aangepast
Gem
Geplaatst door de TopicStarter: 19-02-15 12:28
12 april: Castelré (NB) - Fjordenhofrally, ca 30 km (niet alleen voor Fjorden!)
Heb me gisteren aangemeld voor een rit. Ik wilde samen met mijn zoontje eens in een ander gebied gaan rijden. Mag mijn zoontje niet mee, omdat hij nog geen 12 is Heb mail gestuurd naar organisatie, maar nog niets gehoord. Tja, als hij niet mee mag, ga ik ook niet.
Heb ook al contact gehad met KNHS hierover. Er is blijkbaar een keer een meisje geweest van 10 die zich zonder toestemming van ouders had aangemeld (vraag me dan af hoe ze op start zou moeten komen enzo, maar goed). Maar als ik als ouder hem toch opgeef en we gaan samen rijden, zou het toch goed moeten zijn lijkt me.......
nobje
Geplaatst: 19-02-15 13:03
Mooie lijst, dank je wel. Mocht ik nog leuke dingen tegen komen zal ik ze ook even melden. Maar de ritten die ik zelf wou rijden staan er al in hi hi hi
tine10
Geplaatst: 19-02-15 14:16
Gelukkig net mail gehad van de organisatie dat mijn zoontje gewoon mee mag doen onder mijn begeleiding.
Welke van someren spatter.. ik zie alleen 6 september er een in someren staan.. ik weet wel dat er 26 april ook een endurance wedstrijd is in someren.. Zij rijden ook door de pan met die wedstrijd
nobje
Geplaatst: 06-03-15 09:54
Ik vroeg me af of iemand me verder kan helpen.. een jaar terug of zo iets vertelde iemand me over de huybrechtse (?) (Paarden dagen en de recreatie rit (Zuiden des lands) die daarbij was georganiseerd... Het moest een hele mooie rit zijn.. maar ik kan het nergens terug vinden... Ik dacht eventueel wel leuk voor dit jaar.. hi hi hi hi Iemand info ? Of bestaat het niet meer ? Of heeft deze rit officieel een andere naam ?