Kan natuurlijk nog een en ander veranderen, wel of niet meedoen. Hopelijk het NK in Haaksbergen maar dat is natuurlijk afwachten En twijfel nog over Beesd.
Eefde-gorssel uden schijndel beesd ? Geldrop ysselsteyn
Beesd is even onder voorbehoud dat we die week vrij kunnen krijgen van het werk. We hebben dit jaar voor 3 'vreemde' wedstrijden gekozen die we nog niet eerder gereden hebben, we zijn benieuwd!
Wij hebben eigenlijk nog geen echte planning gemaakt. Zowel mijn groom als ikzelf hebben nu ook een jong paard waarmee we allebei dressuur / vaardigheid willen gaan starten. Deze paarden zijn ook nog te jong / onervaren voor SGMW's. Eigenlijk staan de jonge paarden aankomend jaar op nummer 1.
Dus voor de inmiddels 19 jarige Kanway zal het een wat rustiger seizoen gaan worden, we willen nog wel een paar SGMW's (enkelspan paard klasse 3) mee gaan pakken, maar we hebben nog geen idee welke. Zuidwolde en Leek stonden wel een beetje op het lijstje, maar dat is nog niet zeker. Eventueel willen we ook wel naar Texel, maar dat duurt nog wel een tijd. Zeker met een 19 jarige is het toch afwachten wat het seizoen gaat brengen.
Gem
Geplaatst: 30-12-14 15:22
Wedstrijd in Schinveld is een week verzet, naar 26 / 27 september!
Pff zit te kijken voor startpassen ivm wisselen van de pony's.. is gewoon niet grappig meer zo duur.. Heb voor alle 3 een enkelspan startpas. Snap niet dat het ook zoveel moet kosten om ze samen te voegen tot tweespan..
Zo heb al wat inschrijvingen klaar staan als concept. Kunnen ze zo verstuurd worden morgen.
Ik heb nog helemaal niet gekeken naar de prijzen, maar ik denk toch alleen maar te starten met tweespan en geen enkelspan. De inschrijvingen zijn gisteren verstuurd, krijg er alweer zin in
Even een vraagje, ik heb van alle wedstrijden een bevestiging van inschrijving gehad behalve van eefde-gorssel. Hebben jullie deze wel gehad? Of moet ik gewoon nog even afwachten?
Ik hoor al iedereen heeft al een mooie planning met wedstrijden dit jaar al! We gaan er wat moois van maken.
Dit jaar word voor mij een nieuw jaar met andere aanspanning. Voor het eerst gaan we officiële menwedstrijden starten met Tandem Ik heb al me eerste wedstrijd opgeven en dat is Hellendoorn. Wil nog Zuidwolde rijden en verder nog geen idee.
Iemand nog ideeën voor leuke wedstrijden om met tandem te starten??
Ik probeer Haaksbergen en Texel in me agenda op te nemen om foto's te komen maken. Vind het altijd zo leuk, soms kriebelt het wel om toch ook mee te gaan doen, ooit vast wel weer.
Ik doe natuurlijk op Texel mee en waarschijnlijk Wieringen ( maar is voor mij een rot datum midden in het seizoen) iemand nog andere leuke suggesties in noord Holland of Friesland? Liefst wel een twee daagse officiële knhs wedstrijd.