Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Letsdunit schreef:Even aanpassen en lekker verder gaan met mennen, sommige mensen vergeten dat ze zelf zo ook ooit begonnen zijn...van je fouten leer je
xMayo schreef:[ Afbeelding ]
dit is hetzelfde tuig, maar dan op mijn pony. Nog niet helemaal goed versteld etc. Mij is verteld dat het borststuk niet uitmaakt als die wat te lang is, want dat is in dit geval wel duidelijk. Klopt dat ?
de broek is inmiddels al gaatjes rijker zodat die goed zit.
xMayo schreef:Word nog een duur grapje dan, we hadden de mogelijkheid om te gaan mennen doordat we bij elkaar gaan staan. Zo konden we de kosten delen. Maar zal nu dan toch opzoek moeten naar een kleiner tuigje... :/
Sardis schreef:ierusju schreef:Dat uitstekende dingetje op het bijna uiteinde van je lamoen moet toch voor je lichtogen en niet erachter? Of heb ik het nou fout?
Nee, "dat uitstekende dingetje" zorgt ervoor dat het lamoen niet te ver doorschiet
Bubbleee schreef:Ik weet nu wat er mist, dát moest ik nog net even weten, bij mijn vorige tuig zat dat wel goed, maar heb het nu over het hoofd gekeken..
Voor degene die gereageerd hebben met tips zoals voor de broek, dankjewel, is weer een leerpuntje voor mij maar het is nu ook duidelijk waarom